Ja het komt meestal beroerd uit want ik moet alles weer opstarten voor het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 2 september 2026 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgend jaar het feest maar crashen?
Als je het van te voren weet moet dat kunnen toch?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het komt meestal beroerd uit want ik moet alles weer opstarten voor het nieuwe seizoen
Zou wel eens heel geestig zijn ja
Mjah het is niet echt eenvoudig hahaquote:Op woensdag 2 september 2026 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het van te voren weet moet dat kunnen toch?
Eerder beginnen met voorbereiden etc.
En het is een (lang) weekend he, geen week
Als je echt wil kan hetquote:Op woensdag 2 september 2026 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah het is niet echt eenvoudig haha
Zelfs dat wk kijken vorige week was best al een aanslag op benodigde de tijd
Maar goed, wellicht valt alles anders volgend jaar
We gaan er volgend jaar wel weer eens over puzzelenquote:Op woensdag 2 september 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je echt wil kan het
Als er andere dingen zijn die ook leuk kan dat ook
Das al bijna johquote:Op woensdag 2 september 2026 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan er volgend jaar wel weer eens over puzzelen
Ik zal het allemaal goed moeten plannen, ik zie dat Klagenfurt al minimaal 12.5uur reizen is met de treinen dan moet je nog wel een klein eindje.quote:
Dan ga je komend jaar heellllllll hard trainen en laat je zien dat het met de fiets sneller kan?quote:Op woensdag 2 september 2026 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het allemaal goed moeten plannen, ik zie dat Klagenfurt al minimaal 12.5uur reizen is met de treinen dan moet je nog wel een klein eindje.
We gaanhet zien
Mijn parkiet wil ook mee.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je komend jaar heellllllll hard trainen en laat je zien dat het met de fiets sneller kan?
Overleggen met pullup dan hequote:Op woensdag 2 september 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil ook mee.
Ze gaat wel even met hem "praten".quote:
Kan hij ook weer even hardop lachenquote:Op woensdag 2 september 2026 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze gaat wel even met hem "praten".
Dat is meestal van korte duur.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij ook weer even hardop lachen
Niet verassend, zo leuk is die kanarie van je nietquote:Op donderdag 3 september 2026 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is meestal van korte duur.
quote:Op donderdag 3 september 2026 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet verassend, zo leuk is die kanarie van je niet
Als snackjequote:Op woensdag 2 september 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil ook mee.
Hullo Dotquote:Op donderdag 3 september 2026 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, ben te vroeg wakker voor de vogeltjes
Morguh Pullupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |