Zo te zien niet?quote:Op donderdag 3 september 2026 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben we nu de sc gemold?
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Het is slechts een Koentje
Hier ookquote:Op vrijdag 4 september 2026 09:34 schreef RedShoe het volgende:
Het waait behoorlijk hier. Geen storm, maar ik hoor het loeien.
Niks aan dit weer.quote:
Ik ga er zo doorheen, duim je voor me?quote:
Ikb en er net doorheen geweestquote:Op vrijdag 4 september 2026 10:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga er zo doorheen, duim je voor me?
Weer een hele prestatiequote:
Het was ook nog eens snikheetquote:Op vrijdag 4 september 2026 10:22 schreef chufi het volgende:
Zo ook maar eens ervaren dan dat windige
Dat zijn Clara en Berthaquote:Op vrijdag 4 september 2026 09:34 schreef RedShoe het volgende:
Het waait behoorlijk hier. Geen storm, maar ik hoor het loeien.
Ja best wel apart.. zolang alles blijft staan vind ik het primaquote:Op vrijdag 4 september 2026 10:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook nog eens snikheet
rare combi]]
Aber das ist doch heller wahnsinn ..........quote:
Lekker maat, wordt er ook een toren van lege bierkratten gebouwd?quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:35 schreef engine het volgende:
Wij gaan met de vriendengroep kamperen dit weekend en dachten slim te zijn gisteravond vast wat dingen op te bouwen.
Het afbreken hoeven we in ieder geval niet zelf te doen
En van het statiegeld de terugreis betalenquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker maat, wordt er ook een toren van lege bierkratten gebouwd?
En de dopjes bij Tara inleverenquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En van het statiegeld de terugreis betalen![]()
Been there, done that.
En jij bouwt dingen voor je beroep?quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:35 schreef engine het volgende:
Wij gaan met de vriendengroep kamperen dit weekend en dachten slim te zijn gisteravond vast wat dingen op te bouwen.
Het afbreken hoeven we in ieder geval niet zelf te doen
quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker maat, wordt er ook een toren van lege bierkratten gebouwd?
Toch wel met een rietje mag ik hopenquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:36 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraard!
Maar er is ook ranja voor de kleintjes.
Ja maar dat zetten we dan meestal niet vast met haringen en touwtjesquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij bouwt dingen voor je beroep?
Have fun![]()
Je had ze nu ook aan de grond kunnen solderen toch?quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat zetten we dan meestal niet vast met haringen en touwtjes![]()
Thanks
Zeker weten. En geen kartonnen rietje!!quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Toch wel met een rietje mag ik hopen
Is dat nou zo interessant dat je er voor moet betalen om het te lezen?quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
En de dopjes bij Tara inleveren
https://www.ad.nl/binnenl(...)ze-stoppen~ae05374c/
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat nou zo interessant dat je er voor moet betalen om het te lezen?
Waarschijnlijk niet, maar de titel zegt genoeg.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat nou zo interessant dat je er voor moet betalen om het te lezen?
Nou ik denk dat de titel al genoeg isquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee.
Je kunt ook gewoon googlen op Tara en dopjes
Ik gs idd niet googlen daaropquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar de titel zegt genoeg.
https://www.vietnam.vn/nl(...)oi-bat-ngo-dung-so-1quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:50 schreef Domnivoor het volgende:
Ik google liever helemaal niet.
Google [ afbeelding ]
MapQuest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |