@Kissingbirdquote:
Hmmmm, is er niet een wet tegen zulk soort dingen met dieren?quote:
Er zijn mensen die poes- katten kusjes geven.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, is er niet een wet tegen zulk soort dingen met dieren?
Hulloquote:
Geen tong gebrukien danquote:Op woensdag 2 september 2026 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh oh @Superbadeendjequote:Op woensdag 2 september 2026 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is tong niet al lang weg?quote:
Weet niet of die nog ergens rondhangtquote:
Op FOK! niet. Op Facebook signaleer ik hem nog dagelijksquote:Op woensdag 2 september 2026 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet niet of die nog ergens rondhangt
Recentelijk level 44quote:
Zou kunnen maar niet hierquote:
Ik ookquote:
Ook jij bent hier een oldbiequote:
Ik ging van de week level 400 overquote:Op woensdag 2 september 2026 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Recentelijk level 44
Ik 9000quote:Op woensdag 2 september 2026 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ging van de week level 400 over
Ik zag een paar weken geleden dat ik op het oldbie-forum kan komen.quote:
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op woensdag 2 september 2026 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag een paar weken geleden dat ik op het oldbie-forum kan komen.
Al gebeurt daar niet zo heel veel.
Ik ben meer van Level 42.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Recentelijk level 44
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je daar in komen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 september 2026 14:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben meer van Level 42.
Dat is uit 'mijn' tijd
Ik kom nog maar net kijken hierquote:
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Nutteloos board met maar 9 tpoics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je daar in komen?stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 2 september 2026 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]yepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je daar in komen?No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Alleen toegankelijk voor nutteloze users.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nutteloos board met maar 9 tpoics?
Boomerplazaquote:Op woensdag 2 september 2026 14:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen toegankelijk voor nutteloze users.
Nutteloos en bejaardquote:Op woensdag 2 september 2026 14:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen toegankelijk voor nutteloze users.
Je bent mooi al 2 jaar hier, netjesquote:
Rutte zal er wel weer een draai aan geven om te zeggen dat er niks aan de hand isquote:Op woensdag 2 september 2026 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, de Duitse infrastructuur wordt aangevallen. Gisteren en vandaag diverse explosies of gevonden explosieven.
Kan die nog draaien dan? Die zit toch veels te diep in de reet van trumpquote:Op woensdag 2 september 2026 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rutte zal er wel weer een draai aan geven om te zeggen dat er niks aan de hand is
Zo ongeveerquote:Op woensdag 2 september 2026 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent mooi al 2 jaar hier, netjes
Die beelden van die posse van gisteren,quote:
Ja dat deden ze ook welquote:Op woensdag 2 september 2026 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die beelden van die posse van gisteren,
het gaat om 1283kilo cocaïne.
Daar is vast een feestje mee te bouwen .........
Een knalfuifquote:
Mwah, er is echt veel beter.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:41 schreef maily het volgende:
https://www.dumpert.nl/zo(...)d=100160794_6942f2d6
Meer in het algemeen bedoel ikquote:
Terug naar België, Algerije en Frankrijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:56 schreef pullup het volgende:
Die lui blijven hoop ik wel in het oosten daaro. Nog iets verder zou nog beter zijn
Die komen gewoon uit adam natuurlijk ....quote:Op woensdag 2 september 2026 16:56 schreef pullup het volgende:
Die lui blijven hoop ik wel in het oosten daaro. Nog iets verder zou nog beter zijn
Niet met dat accentjequote:Op woensdag 2 september 2026 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komen gewoon uit adam natuurlijk ....
Want iedereen daar spreekt perfect abn?quote:
Heb je het zeer trieste ajax nieuws al gehoord?quote:
In ieder geval niet boersquote:Op woensdag 2 september 2026 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want iedereen daar spreekt perfect abn?
Nopequote:Op woensdag 2 september 2026 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het zeer trieste ajax nieuws al gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |