Klopt, maar dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, ook jij kan te ver gaan.
Sollyquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet de hele dag de tijd, beschuitlul!
Ow oke,quote:
Oh, is die film er al weerquote:
Nietwaar, dat ben ik al.quote:
Met Simon van Collem en Sjakie uit Flodder.quote:
En met hoe heet ze,quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Simon van Collem en Sjakie uit Flodder.
Of 2 a 3 keer per jaar, op rtl 7quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan hem elk jaar wel opnieuw kijken
Dat is net iets te veel van het goede.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of 2 a 3 keer per jaar, op rtl 7
Leontine Ruiters? Die in een rubber bootje ligt te dobberen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met hoe heet ze,
diegene die in het begin een kettingzaag oid door haar intieme delen krijgt
Ik hoor niet in een hangarquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als jullie niet ophouden met ruziën gaan jullie allebei terug naar de hangar.
Die jaquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leontine Ruiters? Die in een rubber bootje ligt te dobberen.
Dat is niet in het begin hoor. Die scène komt nog.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met hoe heet ze,
diegene die in het begin een kettingzaag oid door haar intieme delen krijgt
Jawel, is vrij in het beginquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is niet in het begin hoor. Die scène komt nog.
Consolidated PBY Catalina.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor niet in een hangar
[ afbeelding ]
Nee hoor, en het is ook niet met een kettingzaag.quote:
Blijken er toch stiekem meerdere versies te bestaanquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, en het is ook niet met een kettingzaag.
1 en 2,quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijken er toch stiekem meerdere versies te bestaan
Die meerdere versies zitten alleen bij marc in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijken er toch stiekem meerdere versies te bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |