Dat valt gelukkig wel meequote:Op dinsdag 1 september 2026 21:54 schreef Tengano het volgende:
Maar lekker rustig wonen is er in Nederasselt dus niet meer bij.
Okay, ik spaceculeer: In het "milieu" gingen geruchten dat deze maat van Bolle Jos heel veel kilo's coke had liggen. Een vaag samenhangend groepje wordt geronseld om het te gaan halen door een tamelijk incompetente bende prutsers.quote:
Geen hit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik houd het op een hit. Of een hele ferme boodschap. Als het niet om 800 kg gaat snap ik de hele padvinderspatrouille niet.
Spannont.
Genoeg om me zorgen te maken zou ik denken maar wie weet staan de fall guys al klaar of komen ze er door die nieuwe wetgeving/verzachtende omstandigheid onderuit ( dat ze ook slachtoffer zijnquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die weten ook gewoon niks hoor. En praten niet
Gek he? Ik denk misschien toch cowboys die op geruchten hebben gereageerd?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Geen hit.
Dat doe je met 2 man en een motor of snelle vluchtauto.
Ook zie je aan de reactie van de halve groep dat ze niet hadden verwacht dat er (raak) geschoten zou worden.
Disproportioneel?quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt op dat ook hier weer de daders en betrokkene disproportioneel een migratieachtergrond hebben.
Hoe komt dat denk je?
En deze maat zou dan in zijn onderbroek onder een struik duiken en zijn ouders, baby en vrouw binnenlaten zitten? Met 800 kilo coke?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Okay, ik spaceculeer: In het "milieu" gingen geruchten dat deze maat van Bolle Jos heel veel kilo's coke had liggen. Een vaag samenhangend groepje wordt geronseld om het te gaan halen door een tamelijk incompetente bende prutsers.
Hi Martquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is toch niet te geloven, is echt erg
mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen!
Gewoon een jeugdbendequote:Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gek he? Ik denk misschien toch cowboys die op geruchten hebben gereageerd?
Dit begint steeds logischer te klinken.
Ben er ook bang van ja. Ws een van de grote neven een gerucht opgevangen.quote:
Tja, of de Spaanse politie heeft gezegd dat het om 800kg ging terwijl ze 1600kg (of whatever) in beslag hebben genomen en wilde wel eens zien wie de zogenaamde resterende 800kg ging zoeken?quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Iemand die grotere transporten regelt is slim genoeg om niks bij hem thuis op te slaan.
Al helemaal niet als er al eerder een aanslag op je gepleegd is en men (politie en criminelen) je in de gaten houdt.
Die 800 kilo is 29 augustus in beslag genomen door de Spaanse (dacht ik) politie.
Het gerucht gaat dat dat niet de hele zending was en dat hij (Jan Goedhart) een deel heeft achtergehouden.
Of dat ook 800 kilo is totaal onbekend.
Die had op zeker al op zijn site meer info staan nu.quote:
Stel dat er wel 800 kilo ligt. Ze zijn vaak verpakt in blokken van 1 kilo. Dan heb je dus 26 blokken moeten verplaatsen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben er ook bang van ja. Ws een van de grote neven een gerucht opgevangen.
Echt Amateur hour.
eeeh...?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stel dat er wel 800 kilo ligt. Ze zijn vaak verpakt in blokken van 1 kilo. Dan heb je dus 26 blokken moeten verplaatsen.![]()
ja, 30 man is een beetje te veel
onacceptabelquote:Op dinsdag 1 september 2026 22:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is toch niet te geloven, is echt erg
mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen!
Okequote:Op dinsdag 1 september 2026 22:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eeeh...?
30 is wel veel maar die rekensom klopt niet.
Eerlijk is eerlijk, dat hebben ze puik gedaan. Net als toen met die overval waar ze beschoten werden met automatische wapens ergens het veld inbrengen etc, die hebben ze toen ook bijna allemaal weten te pakken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:07 schreef Anton91 het volgende:
De politie had wel heel snel een hoop verdachten opgepakt.
De Mocro Mafia goes Gelderland.quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:07 schreef Anton91 het volgende:
De politie had wel heel snel een hoop verdachten opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |