Vind het interessanter wat iemand toen wilde worden en uiteindelijk is gaan doen qua werkquote:Op maandag 31 augustus 2026 16:42 schreef kree het volgende:
ikke toen mss muzikant worden. LOL ben ik wel. maar niet in pro zin dus. tweede optie was elektro en daar werk ik wel in...
Jullie?
ook dus welkom die nu in de brugklas zitten.... maar net zo goed die dat 20 jaar terug hadden.
ik ook, naja uiteindelijk niet gedaan wat ik toen eigenlijk wilde vanuit mijn hart.quote:Op zondag 6 september 2026 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het interessanter wat iemand toen wilde worden en uiteindelijk is gaan doen qua werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic.
[ Bericht 30% gewijzigd door kree op 06-09-2026 18:56:58 ]Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 6 september 2026 18:51 schreef kree het volgende:
lijkt beetje op @:yvonne of denk ik dat maar?
lol niet alleen uiterlijk maar ook idee? hahaha. weet je zeker Yvonne dat je geen kloon hebt?weet niet dus zeg het maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic.
LOL
goede vergelijking maar sat is mijn mening he?? /.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
nee serieus. maar dat liedje ook en denk band als forum dan? toch beetje wel heel herkenbaar?quote:
tis beetje off topic voor dit wel weet het, maar dacht zeg het ffquote:Op zondag 6 september 2026 18:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
weet niet dus zeg het maar?
LOL
goede vergelijking maar sat is mijn mening he?? /.
Koeien melken?quote:Op maandag 7 september 2026 08:59 schreef incel het volgende:
Alsof ik daar toen over nadachtWas met hele andere dingen bezig.
Nee was vooral bezig met gewoon school shit, niet wat voor baan je in de toekomst wilquote:
Liet je niet ook meiskes je pener melken? #cock milkingquote:Op maandag 7 september 2026 09:01 schreef incel het volgende:
[..]
Nee was vooral bezig met gewoon school shit, niet wat voor baan je in de toekomst wil
Hehe daar heb ik me wel schuldig aan gemaakt maar ging allemaal een beetje awkward wat je op die leeftijd verwachtquote:Op maandag 7 september 2026 09:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Liet je niet ook meiskes je pener melken? #cock milking
Zie ik een beetje terug in je woonkamer.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2026 13:05 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zie ik een beetje terug in je woonkamer.
Versteende resten onderzoeken, ook van planten. Je hebt natuur canvasjes.quote:
Varens zijn tof, ik zette er altijd m'n dino's tussenquote:Op donderdag 24 september 2026 15:56 schreef Pisces het volgende:
[..]
Versteende resten onderzoeken, ook van planten. Je hebt natuur canvasjes.Met name de varen.
Hier een beetje het zelfde, op mijn 13e leerde ik Basic en Assembly op de C64, daarna vooral heel veel losse baantjes, en bij toeval in 1996 iemand ontmoet die van die interactieve CD's maken (beetje het encarta werk).quote:Op donderdag 24 september 2026 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde programmeur worden. Uiteindelijk aan het eind van de middelbare school een heel andere richting gedaan (videoproductie) en toch, toen ik begin 30 was via een traineeship voor zij-instromers alsnog programmeur geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |