Dat weet ik niet, ik dacht dat WMF wel goed staal was en zo.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
Gewoon zo'n basic bestekset van de IKEA is toch prima?+ https://www.ikea.com/nl/nl/p/snitta-mes-zwart-00287295/
Nou ik gebruik het iig al 7.5 jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik dacht dat WMF wel goed staal was en zo.
Is zeker goed staal.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik dacht dat WMF wel goed staal was en zo.
Die zijn na 2x gebruiken wel al botquote:Op maandag 31 augustus 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
Gewoon zo'n basic bestekset van de IKEA is toch prima?+ https://www.ikea.com/nl/nl/p/snitta-mes-zwart-00287295/
Ohja dat is het enige wat ik overgenomen heb uit mijn ouderlijk huis, die van mij zijn al zo oud maar blijven goed. Wel zelfde soort model, wellicht ook ooit bij de IKEA.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn na 2x gebruiken wel al bot![]()
Steakmessen van Ikea zijn echt bizar slecht tegenwoordig. Als je een oude hebt van een paar jaar geleden is het nog wel te doen.
Dankjewel Mikey. Ik wil geen steakmessen ik eet nooit steak.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:49 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hema.nl/koken(...)-sydney-9905120.html
De standaard set van de Hema is echt prima. 32 euro en dan heb je een hele set voor 4 mensen. Ze hebben ook een goedkopere set van 16 euro, maar die heb ik nooit gebruikt.
Steakmessen zou ik wel apart kopen bij een speciale zaak, het liefst zonder handvat, dus uit 1 stuk rvs.
Het is ook dom om je huis te verkopen om bestek te kopen. Zit je nu onder een zeiltje met je luxe bestek? Ik zit lekker binnen met mijn action-messen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:54 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben in een wat te doen met ons geld nu we ons huis verkocht hebben bui een bestekset gekocht bij zo'n dure borden, bestek, pannen winkel. Heeft ons een heleboel geld gekost (100den euro's) maar het ligt niet lekker in de handwat je ook koopt zorg dat het afgerond is aan de bovenkant en niet met schuine kantjes.
Het is wel een heel mooi zeiltje met bomen, bloemetjes, vogeltjes en de zonquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is ook dom om je huis te verkopen om bestek te kopen. Zit je nu onder een zeiltje met je luxe bestek? Ik zit lekker binnen met mijn action-messen.
Ja, zolang het geen winter wordt zal het nog wel gaanquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:10 schreef Sorella het volgende:
[..]
Het is wel een heel mooi zeiltje met bomen, bloemetjes, vogeltjes en de zon
Hang ik er een terrasverwarmer onder.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, zolang het geen winter wordt zal het nog wel gaan
Precies, als je gaat trouwen krijg je wel een bestekset van je familiequote:Op maandag 31 augustus 2026 13:34 schreef maily het volgende:
Hema, Ikea, kookwinkel.
Of tweedehands wat bij elkaar zoeken in de kringloopwinkel.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:54 schreef Hetekip het volgende:
Ik wil geen steakmessen ik eet nooit steak.
ik heb zelf ooit eens bijna 30 jaar geleden een bestekset in een koffer op een beurs gekocht.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:46 schreef rival het volgende:
Huh, je krijgt toch het bestek van je ouders mee als je uit huis gaat?
En dan kan mams weer mooie nieuwe kopen.
Sommige mensen hebben dus hele koffers vol!quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zelf ooit eens bijna 30 jaar geleden een bestekset in een koffer op een beurs gekocht.
levenslange garantie die er bij aan werd gegeven gaat alleen niet op want ze bestaan niet meer![]()
Bij de AH met de laatste bestekactie ook een complete set verzameld. 8 lepels, vorken, messen, longdrinkkoffielepels, 16 steakmessen, sla couvert, opscheplepels, taartschep.
Die van de AH zitten nu in dezelfde koffer tot het moment dat de set van 30 jaar geleden me tegenstaat
Peper- en zoutstel toch?quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, als je gaat trouwen krijg je wel een bestekset van je familie
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij je bestek bij de joybuy had gekocht. Valt me tegen dit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:49 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.hema.nl/koken(...)-sydney-9905120.html
De standaard set van de Hema is echt prima. 32 euro en dan heb je een hele set voor 4 mensen. Ze hebben ook een goedkopere set van 16 euro, maar die heb ik nooit gebruikt.
Steakmessen zou ik wel apart kopen bij een speciale zaak, het liefst zonder handvat, dus uit 1 stuk rvs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |