Moet maar weer een dagje haken overslaan helaas.quote:Op zondag 20 september 2026 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker aan de haak vandaag
Fijne dag iedereen
Hoe is het met je Chandler?quote:Op maandag 21 september 2026 06:54 schreef Chandler het volgende:
Moggel lieve fokkers! Rustig aan vandaag, geniet!!
Gaat op zich ok! wel veel onrust in mij...quote:
Ja dat snap ik wel, je hebt wat te verwerken.quote:Op maandag 21 september 2026 07:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Gaat op zich ok! wel veel onrust in mij...
Maar de zon gaat straks weer schijnen!
Nou inderdaad. Lees het nu pas op de website. Leuk vooruitzichtquote:Op maandag 21 september 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het beloofd een mooie week te worden, veel zon en lekkere temperaturen ik teken er voor
Ja, is niet verkeerd he.quote:Op maandag 21 september 2026 07:16 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Lees het nu pas op de website. Leuk vooruitzicht
He wat vervelend meid... sterktequote:Op maandag 21 september 2026 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet maar weer een dagje haken overslaan helaas.
Uitkijken dat ik niet forceer, gisteren en eergisteren hele kleine prieldingen gehaakt geeft toch al wel klachten.
Anders ikke wel. Heerlijk weer in het vooruitzicht!!quote:Op maandag 21 september 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, je hebt wat te verwerken.
Het beloofd een mooie week te worden, veel zon en lekkere temperaturen ik teken er voor
CotSquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |