CotSquote:
Lekker man! Met de natuur opstaan en slapen gaan!quote:Op zondag 4 oktober 2026 07:19 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik hoor de schorre kraai alweer in de binnentuin, die is volgens mij het vroegste wakker![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier lieve Stigquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Alles ingepakt, op naar Texel
Veel plezierquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Alles ingepakt, op naar Texel
Thanksquote:
Thanksquote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 08:43 schreef vosss het volgende:
Morgen. Op naar bedrijfsarts nummer 3 inmiddels.
Dat schiet ook voor geen meter op om iedere keer het hele verhaal, wat nog steeds langer en kutter aan het worden is, opnieuw af te moeten steken.
Hopelijk een beetje een fijne dit.
Jij ook fijne dag gewenstquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks even langs de psychiater en waarschijnlijk apotheek
Verder geen moetjes behalve lekker knutselelen
Fijne dag iedereen
Dankje. Ging wel goed. Fijne kerel. Begripvol ook.quote:
De natuur zal je goed doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Ging wel goed. Fijne kerel. Begripvol ook.
Alleen jammer dat vorige bedrijfsarts verkeerde informatie had doorgegeven. Namelijk dat het weer goed/beter zou worden.
Dus daar ben ik meteen met gestrekt been ingegaan en recht gezet. Want dat is niet het geval en het is zelfs wederom slechter geworden.
Ow en de doorverwijzingen van SJG --> LZR --> MUMC+ ging ook weer lekker.
Zelf uiteindelijk maar gebeld wanneer ik aan de beurt ben, "ow da's grappig, er is nog niks met uw doorverwijzing gedaan, ik zal het doorgeven dat ze het oppakken".
NEE KUT DAT IS HELEMAAL NIET GRAPPIG IK WORD STEEDS BLINDER EN NIEMAND WEET WAAROM STERF EEN ENGE DOOD KUT MET JE OW WAT GRAPPIG.![]()
Godverdomme.
Maar verder gaat alles goed hoor![]()
Zo een wandeling maken met vrouw de hont. Ff de natuur in.
Dat is heftigquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Ging wel goed. Fijne kerel. Begripvol ook.
Alleen jammer dat vorige bedrijfsarts verkeerde informatie had doorgegeven. Namelijk dat het weer goed/beter zou worden.
Dus daar ben ik meteen met gestrekt been ingegaan en recht gezet. Want dat is niet het geval en het is zelfs wederom slechter geworden.
Ow en de doorverwijzingen van SJG --> LZR --> MUMC+ ging ook weer lekker.
Zelf uiteindelijk maar gebeld wanneer ik aan de beurt ben, "ow da's grappig, er is nog niks met uw doorverwijzing gedaan, ik zal het doorgeven dat ze het oppakken".
NEE KUT DAT IS HELEMAAL NIET GRAPPIG IK WORD STEEDS BLINDER EN NIEMAND WEET WAAROM STERF EEN ENGE DOOD KUT MET JE OW WAT GRAPPIG.![]()
Godverdomme.
Maar verder gaat alles goed hoor![]()
Zo een wandeling maken met vrouw de hont. Ff de natuur in.
ben ook lekker vrij vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2026 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen schatjes
Lekker een vrije dag vandaag
Lekker CotSquote:Op woensdag 7 oktober 2026 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen schatjes
Lekker een vrije dag vandaag
Zeker. Lekker Texel verder bezichtigenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniet ervan
[..]
Zeker
Geniet van je dag
Je hebt mazzel met het weer!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Lekker Texel verder bezichtigen
Nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt mazzel met het weer!
Hey Chandler, hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 07:08 schreef Chandler het volgende:
Moggel.. Nog 2 ochtenden voor de vakantie aan!!! Yeey!
En ik heb zelfs iets van uitgeslapen. Pas om 06.57 uit bed!!!!
Iedere dag een beetje beter Dotteke, lief dat je vraagt.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chandler, hoe is het nu met je?
Fijn te horenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 07:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Iedere dag een beetje beter Dotteke, lief dat je vraagt.
We blijven positief hoor ;-) ik ben er nog!
Ja dat vind ik zelf ook wel fijn en ja en nee, nog niet echt concrete plannen maar wil wel eens even wat bekenden opzoeken en die eens even mijn gezicht weer laten zien. Misschien een rondje Nederland oid.. Geen idee nog..quote:Op donderdag 8 oktober 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen![]()
Las dat je over 2 dagen vakantie heeft, ga je nog wat doen?
Tijd aan jezelf en niets moet is al vakantie toch en alles wat je daarnaast kan en wil doen is mooi meegenomenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 07:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook wel fijn en ja en nee, nog niet echt concrete plannen maar wil wel eens even wat bekenden opzoeken en die eens even mijn gezicht weer laten zien. Misschien een rondje Nederland oid.. Geen idee nog..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |