Mooiquote:Op maandag 14 september 2026 07:01 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Fris hoor, 7 graden.
Ja, je kunt wel merken dat het frisser wordtquote:Op maandag 14 september 2026 07:01 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Fris hoor, 7 graden.
En nu is het gewoon 18gradenquote:Op maandag 14 september 2026 07:01 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Fris hoor, 7 graden.
Het is goed mis inderdaad, rond Zwolle. Rond 8:15 vermoedelijk opgelost, maarja dan loont het niet meer om helemaal naar DH af te reizen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 07:08 schreef sigme het volgende:
[..]
En nu is het gewoon 18graden![]()
Goedemorgen! Ik zat al op de fiets richting station voor een dag naar Den Haag toen een collega appte dat de boel in het water is gevallen. https://nos.nl/artikel/26(...)-en-oosten-ontregeld
Ik ben omgedraaid, werk vandaag vanuit huis (met alle vergaderingen die in DH gepland werden dan maar online)
Sterkte!quote:Op dinsdag 15 september 2026 07:21 schreef Chandler het volgende:
Moggel, zou graag vandaag even skippen.
Heb nog steeds geen woord geschreven voor het afscheid van mijn moeder... grrr..
Maar zal vast en zeker nog wel goed komen en anders maar uit het vuistje!
Haha, duurt niet lang meer voor AI alle systemen platlegt, denk dat ik ook maar naar Drenthe verkas om mijn eigen groente te verbouwen en vee te houdenquote:Op dinsdag 15 september 2026 07:08 schreef sigme het volgende:
[..]
En nu is het gewoon 18graden![]()
Goedemorgen! Ik zat al op de fiets richting station voor een dag naar Den Haag toen een collega appte dat de boel in het water is gevallen. https://nos.nl/artikel/26(...)-en-oosten-ontregeld
Ik ben omgedraaid, werk vandaag vanuit huis (met alle vergaderingen die in DH gepland werden dan maar online)
Ik denk iedere keer dat het de laatste van deze zomer is, maar er komt er steeds weer een bijquote:Op dinsdag 15 september 2026 07:28 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen.
Nog een keer een drukkend warme dag vandaag
Sterkte Chandler, als het niet komt komt het niet. Lijkt mij ook moeilijk hoor. Heb zelf nooit een afscheids woord geschreven of gesproken. Je kan aan degene die de uitvaart begeleid vragen een woordje te doen?quote:Op dinsdag 15 september 2026 07:21 schreef Chandler het volgende:
Moggel, zou graag vandaag even skippen.
Heb nog steeds geen woord geschreven voor het afscheid van mijn moeder... grrr..
Maar zal vast en zeker nog wel goed komen en anders maar uit het vuistje!
Dank voor je reactie.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterkte Chandler, als het niet komt komt het niet. Lijkt mij ook moeilijk hoor. Heb zelf nooit een afscheids woord geschreven of gesproken. Je kan aan degene die de uitvaart begeleid vragen een woordje te doen?
Ja snap ik, dit is veel dichterbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dank voor je reactie.
Ik heb het al eerder gedaan, maar dan voor een overleden vriendin van mijn overleden ex en mij.. Dat was een stuk gemakkelijker op een of andere manier..
Dank voor het meedenken, maar moet het zelf gaan doen. Praten kan ik welquote:Op dinsdag 15 september 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, dit is veel dichterbij natuurlijk.
Bespreek het met de uitvaartbegeleider, geeft wat dingen op wat je wil zeggen en laat hem/haar er iets over zeggen?
Of vraag of hij of zij wil helpen iets op papier te zetten voor je.
Komt vast ook goed, alles wat je zegt en uit je hart komt kan nooit verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:28 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken, maar moet het zelf gaan doen. Praten kan ik wel
Dus zal ongetwijfeld goed komen, op welke manier dan ook. De uitvaart is pas om 13.00 dus heb nog even om alles in mijn hoofd helder te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |