Sterkte mooi klote ditquote:Op maandag 7 september 2026 14:58 schreef vosss het volgende:
Net terug van ziekenhuisbezoek 40 in een jaar tijd.
Men kon niets vinden.
Geen oorzaak.
Niks te zien.
Vermindert zicht herstelt zeer waarschijnlijk niet.
Onduidelijk of en hoe te voorkomen.
Dus fraai dit. Not.
Kloterij is vooral dat vorige week ik nog met het toch al behoorlijk beperkte zicht van mijn linkeroog, ik de ontbrekende data nog kon aanvullen met dat van rechts om tot een betrekkelijk uniform beeldscherm te komen zegmaar. Voor zover mogelijk dus.quote:Op dinsdag 8 september 2026 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sterkte mooi klote dit![]()
![]()
Maar je bent niet de enige!![]()
[ afbeelding ]
Mooi uitzicht.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Foto vanuit mijn kantoorraam.
[ afbeelding ]
Ik regende onderweg nog net een beetje nat maar ik vond dat ik al te dichtbij de bestemming was om te stoppen en een regenbroek aan te gaan doen. Dus nu zit ik licht vochtig aan m'n bureau.
Dit klinkt geilquote:Op woensdag 9 september 2026 08:07 schreef sigme het volgende:
beetje nat... zit ik licht vochtig aan m'n bureau.
19equote:Op woensdag 9 september 2026 09:00 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Mooi uitzicht.
Hoe hoog zit je?
Komt goed. Sterkte. Mocht vandaag de uitvaart zijn.quote:
CotSquote:
quote:
Ik werd uitgerust wakker jaquote:Op vrijdag 11 september 2026 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb jij een grote goedemorgen vandaag?
Fijnquote:Op vrijdag 11 september 2026 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik werd uitgerust wakker ja
Nee die is dinsdag pas.quote:Op vrijdag 11 september 2026 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt goed. Sterkte. Mocht vandaag de uitvaart zijn.
Ik ook!quote:Op zaterdag 12 september 2026 07:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goedemorgen, wel kut geslapen was al om 6u wakker
Uitslapenquote:Op zaterdag 12 september 2026 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker een late ochtend
Heel slecht: uitgeslapen
Jazekerquote:Op zaterdag 12 september 2026 08:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik vroeg mij ineens af, bestaan er eigenlijk T-shirts met capuchon?
#dtv
Antwoord is ja. Maar was vooral een 90's dingetjequote:Op zaterdag 12 september 2026 08:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik vroeg mij ineens af, bestaan er eigenlijk T-shirts met capuchon?
#dtv
Opzich is dat geen T-shirt maar een hoodie zonder mouwenquote:Op zaterdag 12 september 2026 11:13 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Jazeker
Ik heb er twee.
Zoiets; https://www.bonprix.nl/sw(...)zmCffAAaAnDTEALw_wcB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |