abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221710899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:

In dm
Wat een snoesie O+ (rijmt op de naam :D )
Klein ook zo te zien!
Hoop echt dat het goed gaat nu!
pi_221710945
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Klein ook zo te zien!
Hoe heetie dan? Uzi Jacuzzi? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221711041
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Klein ook zo te zien!
Deze mensen kennen haar natuurlijk, ze hebben haar zelf gefokt. Stond ook nog maar net op de site en vlak daarna zag de eigenaar mijn oproep en dacht “match made in heaven “ maar omdat ik had aangegeven in de buurt van Arnhem te zoeken heeft ze zelf contact gezocht
We have far more in common than that which devides us..
pi_221711120
Pff @yinmy
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221711223
OMG @Yinny wij waren samen in Bilbao! :D

En wat een narigheid met je ex ;( Goed dat je voor jezelf op blijft komen, hoe lastig het ook is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221711244
Dit was trouwens 250 kilometer ten westen van Bilbao:

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_221711487
@Yinny :* wat zwaar en verdrietig, maar goed dat je voor jezelf op blijft komen inderdaad!
pi_221711849
g en ik hebben gezellig in het dorp gebruncht.
28 jaar samen, vdg 21 jaar getrouwd. Paar weken geleden niet gedacht dat we er nog waren, samen O+
pi_221712068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 12:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
OMG @:yinny wij waren samen in Bilbao! :D

En wat een narigheid met je ex ;( Goed dat je voor jezelf op blijft komen, hoe lastig het ook is.
Ja, ik wilde je nog dm'en, maar ik wist dat kind het dan heel saai gaat vinden. We zaten dichterbij elkaar dan hier in NL
pi_221712217
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:26 schreef Blues het volgende:
g en ik hebben gezellig in het dorp gebruncht.
28 jaar samen, vdg 21 jaar getrouwd. Paar weken geleden niet gedacht dat we er nog waren, samen O+
😘
pi_221712628
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:45 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ja, ik wilde je nog dm'en, maar ik wist dat kind het dan heel saai gaat vinden. We zaten dichterbij elkaar dan hier in NL
Snap ik :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221713536
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sarabi, heb je eigenlijk al psylium geprobeerd bij je kat?

Piep at ook moeilijk om onverklaarbare redenen. Het leek er op dat de doorstroming van maag naar darmen niet optimaal verliep. Dat zorgde voor buikpijn, misselijkheid, veel braken en in het algemeen moeilijk en onregelmatig doen met eten.

Psylium zijn vezels die de darmen soepel werkend houden. Ik gebruikte humane, door liquid snack vermengd. Een halve theelepel per dag. Het werd nooit een optimale situatie maar de situatie verbeterde flink.
Ik zal het in gedachten houden.
Liquid snack gaat er helaas ook niet altijd in.
pi_221713577
#Polderprikker nummer 93 • 4568/5000
🟩938 🟩958 🟨887 🟩910 🟨875
https://polderprikker.nl/

www.maptap.gg September 2
99🎯 86🎓 80✨ 77👏 74🙃
Final score: 798
pi_221713595
Speciaal voor @vlindertje89

pi_221713795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:08 schreef Tuindier het volgende:
Speciaal voor @:vlindertje89

[ afbeelding ]
_O-

@Clubsoda en @Vanyel (al weet ik van die van Club eigenlijk niet zeker), hebben jullie iets waarmee je bitjes van kind schoonmaakt? Ik kwam gister aan het einde van de training (:X ) tot de ontdekking dat er iets van aanslag (ik hou het even positief verwoord) in mijn bitje zit.. huilen.
pi_221713827
Wij doen niet aan bitjes, sorry :s) (het idee dat een kind met mijn genen een balsport doet is vrij hilarisch :+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221713864
Haha, no problem. Er zijn opzich meer sporten waar je bitje voor nodig hebt, maar ik had boksen oid nou ook weer niet per se in gedachten ;)

Iemand hier trouwens ervaring met Reformer pilates? Ik ga zaterdag met een buurvrouw een proefles doen. Ik zie mezelf al op tig manieren van dat apparaat donderen, spieren afscheuren etc :D
  Moderator woensdag 2 september 2026 @ 19:44:15 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221713904
Ik ken dat alleen omdat Irene Schouten daar tegenwoordig druk mee is.

Schoonmaken met iso-propanol?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221713953
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, no problem. Er zijn opzich meer sporten waar je bitje voor nodig hebt, maar ik had boksen oid nou ook weer niet per se in gedachten ;)

Iemand hier trouwens ervaring met Reformer pilates? Ik ga zaterdag met een buurvrouw een proefles doen. Ik zie mezelf al op tig manieren van dat apparaat donderen, spieren afscheuren etc :D
Kwam dit laatst tegen 😂 https://vm.tiktok.com/ZGdQJupDF/
We have far more in common than that which devides us..
pi_221713963
Bitje in de Steradent? (Bestaat dat nog?)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221714061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
_O-

@:Clubsoda en @:Vanyel (al weet ik van die van Club eigenlijk niet zeker), hebben jullie iets waarmee je bitjes van kind schoonmaakt? Ik kwam gister aan het einde van de training (:X ) tot de ontdekking dat er iets van aanslag (ik hou het even positief verwoord) in mijn bitje zit.. huilen.
Ik doe niks. Hij spoelt het (hopelijk) elke keer af en af en toe poetst ie het met een niet elektrische tandenborstel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 2 september 2026 @ 20:24:34 #263
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221714246
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:40 schreef vlindertje89 het volgende:

Ja ik heb deze zomer 5 lessen gehad. Soms moet je zelfs op dat ding staan en dan denk ik inderdaad ook dat ik eraf val ofzo. Maar juist door rustige opbouw gaat het heel goed en train je super goed stabiliteit.
Ik ben nog geen een keer gevallen _O-
pi_221714384
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik doe niks. Hij spoelt het (hopelijk) elke keer af en af en toe poetst ie het met een niet elektrische tandenborstel.
Ik spoel ook wel af, maar blijkbaar had het nu iets te lang in het bitjesdoosje gezeten. Ik heb net met een nieuwe voor mezelf te zachte handtandenborstel flink geschrobd en het is nu gelukkig weer helemaal schoon *O* . Of nou ja, de aanslag die erop zat is eraf. Gelukkig hoef ik hem dinsdag pas weer in, kan in de tussentijd het JAKKIE gevoel nog even slijten ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja ik heb deze zomer 5 lessen gehad. Soms moet je zelfs op dat ding staan en dan denk ik inderdaad ook dat ik eraf val ofzo. Maar juist door rustige opbouw gaat het heel goed en train je super goed stabiliteit.
Ik ben nog geen een keer gevallen _O-
Ik hoop dat ik dezelfde ervaring heb :+ wel genoeg geblesseerd al dit jaar, vind ik zo. Ben erg benieuwd! We mogen kwartiertje eerder komen en dan legt ze ons rustig even het apparaat uit enzo. En het zijn sowieso kleine groepjes van max 8, dus ze kan ons ook wel goed in de gaten houden. Het lijkt me wel heel goed voor me. Denk dat ik, gezien de kosten van mn PT en sportschool daar, niet per se abonnement ga nemen, maar misschien af en toe eens een lesje mee met buurvrouw als zij er wel abonnement heeft. Je kunt abonnement, maar ook strippenkaart of zelfs per les, dus dat is wel fijn.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:43:32 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221714396
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik spoel ook wel af, maar blijkbaar had het nu iets te lang in het bitjesdoosje gezeten. Ik heb net met een nieuwe voor mezelf te zachte handtandenborstel flink geschrobd en het is nu gelukkig weer helemaal schoon *O* . Of nou ja, de aanslag die erop zat is eraf. Gelukkig hoef ik hem dinsdag pas weer in, kan in de tussentijd het JAKKIE gevoel nog even slijten ;)
[..]
Ik hoop dat ik dezelfde ervaring heb :+ wel genoeg geblesseerd al dit jaar, vind ik zo. Ben erg benieuwd! We mogen kwartiertje eerder komen en dan legt ze ons rustig even het apparaat uit enzo. En het zijn sowieso kleine groepjes van max 8, dus ze kan ons ook wel goed in de gaten houden. Het lijkt me wel heel goed voor me. Denk dat ik, gezien de kosten van mn PT en sportschool daar, niet per se abonnement ga nemen, maar misschien af en toe eens een lesje mee met buurvrouw als zij er wel abonnement heeft. Je kunt abonnement, maar ook strippenkaart of zelfs per les, dus dat is wel fijn.
Ik vond het hier ook erg prijzig dus had een 5 strippen kaart gekocht voor de zomerstop van mijn andere sport.
Nu twijfel ik of ik nog een kaart koop.
Vond het wel leuk en voelt echt goed voor de spieren.
pi_221714414
Gaat goed hier :')

Met slecht etende kater morgen naar de dierenarts voor bloedprikken. Eerder dan gepland.
Pa morgen naar de neuroloog (stond al gepland).
Neefje1 volgende week mri ivm knieletsel.
Neefje2 volgende week colonscopie ivm atypische darmklachten.

En aan het eind van die week gaan we met zijn allen een weekend naar Kopenhagen. Hopen we :X
pi_221714551
Pff, dat stapelt wel op zo @Cat-astrophe! :*
Verdenken ze bij neefje1 op kruisband/meniscusletsel?
Hopelijk krijgt iedereen zo goed mogelijk nieuws en kunnen jullie dat in het weekend vieren!
pi_221714575
Zo hehe. 2 jaar aan foto's doorgeakkerd en verdomd, alsnog één van de twee nog onbekende muntvondsten op een datum kunnen vastprikken, met foto en al _O_ Ook een vorm van vooruitgang *O*

Nu lekker slapen allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221714594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Pff, dat stapelt wel op zo @:Cat-astrophe! :*
Verdenken ze bij neefje1 op kruisband/meniscusletsel?
Hopelijk krijgt iedereen zo goed mogelijk nieuws en kunnen jullie dat in het weekend vieren!
Fysio dacht kruisband, orthopeed liet zich er niet over uit en vond de knie wel stabiel. Dus mri.

Op zich is niemand doodziek dus ik verwacht dat we gewoon kunnen gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221714666
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. 2 jaar aan foto's doorgeakkerd en verdomd, alsnog één van de twee nog onbekende muntvondsten op een datum kunnen vastprikken, met foto en al _O_ Ook een vorm van vooruitgang *O*

Nu lekker slapen allen :W
Familie-uitstapje-fotoboekje al klaar?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')