Wat is dit voor 3e wereld land geworden? Weer een reden om Zoetermeer te mijden als de pest.quote:Man stapt met vrouw uit lift en wordt door 10 mensen aangevallen en beroofd
ZOETERMEER - Een man is maandagavond door tien mensen toegetakeld en beroofd in een flat in Zoetermeer. Het slachtoffer werd samen met een vrouw opgewacht toen ze uit de lift van het complex aan de Dunantstraat stapten.
De groep viel de man direct aan. Het slachtoffer werd daarbij meerdere keren geslagen en geschopt. Ook probeerde een van de mannen hem met een mes te steken. Tijdens de mishandeling is de man ook bestolen.
Het incident gebeurde maandag rond 22.00 uur. De politie is op zoek naar de daders en heeft het signalement bekendgemaakt. De verdachten waren geheel in het zwart gekleed en droegen gezichtsbedekkende kleding.
Gevlucht via brandgangen
Na de mishandeling renden zij via de vijfde verdieping in de richting van de brandgangen.
Mensen die iets van de mishandeling of de vlucht van de verdachten hebben gezien, worden verzocht zich bij de politie te melden. Ook omwonenden die beschikken over camerabeelden waar de groep mogelijk op te zien is, kunnen contact opnemen via 0800-6070.
Ja, wat waren ze aan het doen in de lift?quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zal wel wat aan vooraf gegaan zijn. Ik vertrouw dit zaakje niet.
Ook zorgen dat je niks duurs bij je hebt, want anders kan je eventueel beroofd worden.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je hierom Zoetermeer vermijden? Ik heb niks gedaan waardoor een groepje tuig me opwacht om me af te rossen
Immigratiequote:Op zondag 30 augustus 2026 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zal wel wat aan vooraf gegaan zijn. Ik vertrouw dit zaakje niet.
Marokkaanse tuig of dergelijke..... allemaal die hier komen om te werken......quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:23 schreef einzeinz het volgende:
Aanpappen met de vrouw van één van die aanvallers?
Mislukte drugsdeal?
Eerdere discussie dat terug opgestart wordt?
Ja, nog net, maar als het er eentje meer was geweest niet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 01:12 schreef kree het volgende:
ik doe aanname in deze. maarje je kunt dit op je vingers weer uittellen natuurlijk.
groepje met allen overvallen en jeugd. dan zegt mij het alweer genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2026 02:46 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja, nog net, maar als het er eentje meer was geweest niet.
quote:
Lekker slokkie opgehad?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |