abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221695976
quote:
Man stapt met vrouw uit lift en wordt door 10 mensen aangevallen en beroofd

ZOETERMEER - Een man is maandagavond door tien mensen toegetakeld en beroofd in een flat in Zoetermeer. Het slachtoffer werd samen met een vrouw opgewacht toen ze uit de lift van het complex aan de Dunantstraat stapten.

De groep viel de man direct aan. Het slachtoffer werd daarbij meerdere keren geslagen en geschopt. Ook probeerde een van de mannen hem met een mes te steken. Tijdens de mishandeling is de man ook bestolen.

Het incident gebeurde maandag rond 22.00 uur. De politie is op zoek naar de daders en heeft het signalement bekendgemaakt. De verdachten waren geheel in het zwart gekleed en droegen gezichtsbedekkende kleding.

Gevlucht via brandgangen
Na de mishandeling renden zij via de vijfde verdieping in de richting van de brandgangen.

Mensen die iets van de mishandeling of de vlucht van de verdachten hebben gezien, worden verzocht zich bij de politie te melden. Ook omwonenden die beschikken over camerabeelden waar de groep mogelijk op te zien is, kunnen contact opnemen via 0800-6070.
Wat is dit voor 3e wereld land geworden? Weer een reden om Zoetermeer te mijden als de pest.
pi_221696008
Zal wel wat aan vooraf gegaan zijn. Ik vertrouw dit zaakje niet.
U MAD?
pi_221696013
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, wat waren ze aan het doen in de lift?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 30 augustus 2026 @ 21:49:26 #4
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221696015
Waarom zou je hierom Zoetermeer vermijden? Ik heb niks gedaan waardoor een groepje tuig me opwacht om me af te rossen
Laffe huichelaar
pi_221696055
https://www.telegraaf.nl/(...)r#Echobox=1787849169

Man stapt uit lift, wordt meteen geschopt en geslagen door tien personen: politie zoekt getuigen mishandeling Zoetermeer

Man stapt uit lift, wordt meteen geschopt en geslagen door tien personen: politie zoekt getuigen mishandeling Zoetermeer
Een man is in een flat in Zoetermeer door tien personen mishandeld, direct nadat hij een lift uit stapte. Daarbij probeerde een man hem met een mes te steken. De politie zoekt getuigen van de mishandeling.

De man stapte afgelopen maandagavond rond 22.00 uur uit de lift met een vrouw bij een flatgebouw aan de Dunantstraat in Zoetermeer. Hij werd meteen mishandeld door een grote groep personen die hen opwachtten, zo beschrijft de politie. Er werden diverse goederen van hem afgenomen.

De recherche hoopt op het spoor van de verdachten te komen via camerabeelden van mensen uit de omgeving. Er wordt gezocht naar personen die volledig zwart gekleed waren en gezichtsbedekking droegen. „Na de mishandeling renden zij via de vijfde verdieping in de richting van de brandgangen”, meldt de politie.

Mensen die meer weten over de mishandeling wordt gevraagd contact op te nemen met de politie via de opsporingstiplijn: 0800-6070.
pi_221696064
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je hierom Zoetermeer vermijden? Ik heb niks gedaan waardoor een groepje tuig me opwacht om me af te rossen
Ook zorgen dat je niks duurs bij je hebt, want anders kan je eventueel beroofd worden.
pi_221696079
hoe weten ze eigenlijk dat ze met 10 mensen waren? zijn er camera beelden?

slachtoffer kan onmogelijk de tijd hebben gehad om te te tellen?
dat lijkt me zoveel...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221696213
Aanpappen met de vrouw van één van die aanvallers?
Mislukte drugsdeal?
Eerdere discussie dat terug opgestart wordt?
Cindy De Vuyst
pi_221696609
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Immigratie
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221696620
allemaal doktors Enzo we moeten ze verwelkomen.

Nou ik weet alweer dit..... maar als je er wat over zegt ben je een racist.
Do what you love, love what you do!
pi_221696622
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 22:23 schreef einzeinz het volgende:
Aanpappen met de vrouw van één van die aanvallers?
Mislukte drugsdeal?
Eerdere discussie dat terug opgestart wordt?
Marokkaanse tuig of dergelijke..... allemaal die hier komen om te werken......

of beter leven kunnen krijgen, naja dat krijgen ze zeker natuurlijk op kosten van ons alle belasting betalers., dat ze er bijbaantje bij hebben zoals deze shit..... tja. blinde regering.

ondankbaar tuig is het. helaas 80% van de migranten.

Ze realiseren zich uiteindelijk dat je ook gewoon hier een baan moet hebben en werken Enzo..... en zodra ze dat realiseren gaan ze maar over naar illegaliteit.

Weinig respect heb ik ervoor, en wmb mogen ze dit wat meer keihard aanpakken.....

en voor er gezegd gaat worden,, tja waar haal je het vandaan en kan ook andere dingen zijn.

tuurlijk dat kan, die kans is alleen klein. en als ik het zo lees is het puur weer immigrant.
niet jan Pieter van de buurman.

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 31-08-2026 00:48:02 ]
  maandag 31 augustus 2026 @ 01:02:58 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221696650
verkeerde topic

[ Bericht 80% gewijzigd door HeatWave op 31-08-2026 03:11:43 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_221696659
ik doe aanname in deze. maarje je kunt dit op je vingers weer uittellen natuurlijk.
pi_221696675
Yep de vakantie is weer voorbij…

Zelden zo’n mooi Rotterdam en Antwerpen gezien, was prachtig in de zomermaanden!
  maandag 31 augustus 2026 @ 01:36:29 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221696679
verkeerde topic

[ Bericht 91% gewijzigd door HeatWave op 31-08-2026 03:10:32 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_221696736
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 01:12 schreef kree het volgende:
ik doe aanname in deze. maarje je kunt dit op je vingers weer uittellen natuurlijk.
Ja, nog net, maar als het er eentje meer was geweest niet.
Colleziono francobolli di bambini
pi_221696743
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 02:46 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ja, nog net, maar als het er eentje meer was geweest niet.
groepje met allen overvallen en jeugd. dan zegt mij het alweer genoeg.

geloof geen standaard groepje NL jongeren dus in deze. gewoon omdat ik het dus nooit zie.

Altijd met dit soort dingen is het migranten idee.
  maandag 31 augustus 2026 @ 04:08:17 #18
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221696759
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 01:02 schreef HeatWave het volgende:
verkeerde topic
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 01:36 schreef HeatWave het volgende:
verkeerde topic
Lekker slokkie opgehad?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')