Immigratiebeleid in Nederlands beleid, Denemarken heeft een heel ander beleid.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat oke is, maar daar valt onderhand iedere immigrant over die de EU een vermogen kosten.
en uiteindelijk komen ze in criminaliteit.
hmm was daar juist niet de EU voor. om dat gelijk te trekken?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Immigratiebeleid in Nederlands beleid, Denemarken heeft een heel ander beleid.
Dat wordt dan nog steeds bepaald, maar dan hebben we daar helemaal geen zeggenschap meer over.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel want hoop kosten en rompslomp bepaalt door mensen die totaal niet meer in de samenleving staan en zien wat er gebeurt./
De rest is mede dankzij Nederland ontstaan.quote:Het economische deel is wmb oke, de rest niet zo.
Maar dat wil je toch niet?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmm was daar juist niet de EU voor. om dat gelijk te trekken?
Als Nederland overal uit stapt dan is winkelen in Duitsland ook niet meer zo eenvoudig.quote:snap dat sowieso al niet, laat staan verschillende prijzen over alles.
jammer dat ik niet bij de Duitse grens woon, helemaal westen dus, maar anders zou ik daar ook boodschappen doen.
Staat ieder land in de EU vrij strengere wetgeving te hebben dan de EU voorschrijft. Voor iemand die zo tegen de EU is weet je niet zo duidelijk waar je nu tegen bentquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmm was daar juist niet de EU voor. om dat gelijk te trekken?
snap dat sowieso al niet, laat staan verschillende prijzen over alles.
jammer dat ik niet bij de Duitse grens woon, helemaal westen dus, maar anders zou ik daar ook boodschappen doen.
ja??quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch niet?
De EU stelt basisregels, maar verder bepalen de individuele landen hun beleid.
[..]
Als Nederland overal uit stapt dan is winkelen in Duitsland ook niet meer zo eenvoudig.
Anyway, je wilt alleen economische samenwerking en de rest niet. En nu klaag je dat de EU niet ver genoeg gaat.
het punt is natuurlijk...quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Staat iedere land in de EU vrij strengere wetgeving te hebben dan de EU voorschrijft. Voor iemand die zo tegen de EU is weet je niet zo duidelijk waar je nu tegen bent
Nogmaals, het asiel en migratiebeleid waar jij klaarblijkelijk zoveel moeite mee hebt en dat tegen de EU als argument ziet is Nederlands beleid. Laat mij je er verder aan herinneren dat de PVV tegen strengere asielwetgeving stemde.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
het punt is natuurlijk...
iede EU land moet met zxelgfde achter staan, 1 regelgeving voor hele EU.
die verdeeldheid onder lidstaten en met nog allemaal verschillende regels werkt niet, en zeker trump ziet daar zijn voordeel in, net als alle rest.
neeeeee, snap me. want snap nje wel. NL wil wel en stemt er ook voor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nogmaals, het asiel en migratiebeleid waar jij klaarblijkelijk zoveel moeite mee hebt en dat tegen de EU als argument ziet is Nederlands beleid. Laat mij je er verder aan herinneren dat de PVV tegen strengere asielwetgeving stemde.
Waar heb het over?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee, snap me. want snap nje wel. NL wil wel en stemt er ook voor.
Maar uiteindelijk tegengehouden door EU beleid dus.
Goed, je hebt geen ideequote:Op zaterdag 5 september 2026 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
over wat ik zei?
zeg maar waar wil je over vragen?
ik ben heel simpel in deze dingen, maar onderschat me nou niet gelijk, want als je punt hebt en vraag wil ik best ff over ingaan?quote:
Elke staat heeft zijn eigen grondwet, eigen belasting stelsel, eigen BTW beleid, eigen minimumloon, eigen wetten etc. De federale overheid heeft een duidelijke taak die vast gelegd is in hun grondwet. De minimale rechten van een burger zijn er in vast gelegd. De interpretatie van de grondwet verschilt dus per staat. Juist net zo als in de EU. Echter zijn er bepaalde zaken die dus niet per staat geregeld kunnen worden, zoals immigratie. Dit is een federaal besluit (niet welke immigranten) maar wel hoe dit gegereld wordt. Dus je kunt daar nooit hebben dat Texas zegt; wij geven een general pardon aan 250000 illegalen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:55 schreef kree het volgende:
beetje dat is verschil mss wel tussen USA en EU, hun staan met alle gelijk achter met staten en etc.
Hoe fucked up dat is web. `maar wat de EU doet is. oke we gaan het bekijken en naar Brussel en duurt fucking 10 jaar voor elk ding voor er een duidelijkheid is.
dat is dus het hele manco van de EU.
Wat wil je hier zeggen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee, snap me. want snap nje wel. NL wil wel en stemt er ook voor.
Maar uiteindelijk tegengehouden door EU beleid dus.
dat ik denk dat er veel harder beleid moet komen tegen immigranten?quote:
nogmaals dat is Nederlands beleidquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik denk dat er veel harder beleid moet komen tegen immigranten?
en dat het niet zo makkelijk moet zijn om hier jaren in NL te blijven hangen.
Nee, dat is het onderbuikgevoel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja??
eens met dat. ,maar vraag is meer nemen de nadelen nu niet meer over als de voordelen?
Ik denk beetje van wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |