Waarom niet allebei?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:18 schreef Arizona het volgende:
Zou Visma nu gaan voor GC Kuss of voor het groen van Wout?
Lijkt me niet dat ze daar een keuze in moeten maken inderdaad, misschien als Kuss echt dichtbij de leiderstrui komtquote:
Dat laatste is al heel lang een hobby van ze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:55 schreef H.Vviv het volgende:
Hersenschudding en een sleutelbeenbreuk voor Pogacar. Maar ze toch geprobeerd om hem weer op de fiets te zetten.
Kan Ronaldo ook niet meer meedoen dan?quote:
Muhlberger is voorlopig toch beter dan Riccitello deze Vuelta? Maar Decathlon wel met de beste ondersteuning, lijkt het jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is niet de manier waarop je Pogacar eruit wil hebben zou ik zeggen. Maar dit is voor de spanning wel enorm magistraal. Met relatief zwakke ploegen waarbij Riccitello dan veruit de beste superknecht is bij Decathlon ligt het wel open voor rare plotwendingen.
Voor de rest van peloton ook niet verkeerd dat je nu een sloot aan extra ritten krijgt nu een veelvraat weg is.
Moet Gall het wel afmakenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Muhlberger is voorlopig toch beter dan Riccitello deze Vuelta? Maar Decathlon wel met de beste ondersteuning, lijkt het ja
Dat is ook wel een belangrijke ja, sowieso wel wat kanshebbers die kunnen bezwijken onder de druk van zo'n onverwachte kans op een eindzegequote:
Felline komt hard ten val vlak voor start Gold Race - https://nos.nl/l/2099724quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:42 schreef silverhill het volgende:
Crashen in de neutralisatie, hoe dan?
Daar stond ik met mijn neus bovenopquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Felline komt hard ten val vlak voor start Gold Race - https://nos.nl/l/2099724
Ook problemen met trainen en herstellen in de winter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
Gedisloceerde breuk dus operatie nodig en ook kleine breuk in de nekwervel en een hersenschudding. Dat gaat tot volgend seizoen duren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |