Tquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
[poll=10342]
Nou ja leuk dat jij de hele dag niks anders te doen hebt dan FOK!ken, maar andere mensen hebben misschien wel gewoon afspraken, werk, of les. Mensen met opzet lopen frustreren, of dat nu jongeren zijn of niet, is wel enorm sneu/kinderachtig m.i.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog steeds contant. En ik geniet vooral als er achter mij van die jeugd staat te blazen en te zuchten omdat die ouwe taart er zo lang over doet.
Ondertussen lach ik in mijn vuistje om die sukkeltjes met hun capuchontruitjes, ze zijn zeker bang dat hun haartjes in de war waaien, en doe het nog een tandje langzamer.
Eenmaal afgerekend ga ik lekker op mijn dooie gemak alles inpakken. Nee, die vleeswaren moeten niet onder, eerst de zware spullen.
Afijn je kent het wel. En dan kan eindelijk dat eikeltje zijn blikje redbull afrekenen.
Echt niet normaal, dit soort jochies staan zich echt op te winden alsof ze drukbezette zakenlui zijn.
Terwijl ze hoogstwaarschijnlijk geen zak te doen hebben en daarom dit blikje rotzooi aanschaffen om maar niet het gevoel te hebben dat deze dag niet helemaal nutteloos was.
Tuurlijk. Ik ben kinderachtig. Die capuchon achter mij loopt hoorbaar te zuchten en te steunen. Met zijn zakje chips. Gaat ie toch lekker naar de zelfscan. Zoals moderne jongeren horen te doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja leuk dat jij de hele dag niks anders te doen hebt dan FOK!ken, maar andere mensen hebben misschien wel gewoon afspraken, werk, of les. Mensen met opzet lopen frustreren, of dat nu jongeren zijn of niet, is wel enorm sneu/kinderachtig m.i.
Probeer de zelfscan eens, geen zuchtende en steunende jongeren, er gaat echt een hele nieuw wereld voor je open.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben kinderachtig. Die capuchon achter mij loopt hoorbaar te zuchten en te steunen. Met zijn zakje chips. Gaat ie toch lekker naar de zelfscan. Zoals moderne jongeren horen te doen.
Dit soort jongeren heeft nog minder te doen dan ik.
Supersympathiek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog steeds contant. En ik geniet vooral als er achter mij van die jeugd staat te blazen en te zuchten omdat die ouwe taart er zo lang over doet.
Ondertussen lach ik in mijn vuistje om die sukkeltjes met hun capuchontruitjes, ze zijn zeker bang dat hun haartjes in de war waaien, en doe het nog een tandje langzamer.
Eenmaal afgerekend ga ik lekker op mijn dooie gemak alles inpakken. Nee, die vleeswaren moeten niet onder, eerst de zware spullen.
Afijn je kent het wel. En dan kan eindelijk dat eikeltje zijn blikje redbull afrekenen.
Echt niet normaal, dit soort jochies staan zich echt op te winden alsof ze drukbezette zakenlui zijn.
Terwijl ze hoogstwaarschijnlijk geen zak te doen hebben en daarom dit blikje rotzooi aanschaffen om maar niet het gevoel te hebben dat deze dag niet helemaal nutteloos was.
Voor figuren als jou hebben ze hier een simpelere methode, 12 pin/zelfscan kassas, 1 cash, mag je lekker achter de zwervers en alcoholisten aansluiten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben kinderachtig. Die capuchon achter mij loopt hoorbaar te zuchten en te steunen. Met zijn zakje chips. Gaat ie toch lekker naar de zelfscan. Zoals moderne jongeren horen te doen.
Dit soort jongeren heeft nog minder te doen dan ik.
Ik vind je een erg leuke user, maar dit is wel echt het tegenovergestelde van wat ik waardeer. Laat dat jochie met zijn Red Bull toch even voor joh als je veel meer boodschappen hebt. Kan hij door en kan jij daarna lekker keuvelen met de caissière en op zoek gaan naar die laatste 5 cent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Doe ik normaal heus wel, maar ik laat me door niemand opjagen. Ik moest ook op mijn beurt wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind je een erg leuke user, maar dit is wel echt het tegenovergestelde van wat ik waardeer. Laat dat jochie met zijn Red Bull toch even voor joh als je veel meer boodschappen hebt. Kan hij door en kan jij daarna lekker keuvelen met de caissière en op zoek gaan naar die laatste 5 cent.
Daar is de rij nog langer dan bij de gewone kassa.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 23:12 schreef hummels het volgende:
[..]
Probeer de zelfscan eens, geen zuchtende en steunende jongeren, er gaat echt een hele nieuw wereld voor je open.
Hoe oud ben jij ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Sherlock kan zo bij jou in de leer. Wat een deductievermogen zeg. Petje af.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:50 schreef Rozevla het volgende:
Je klinkt als een of ander gefrustreerd fossiel, die eigenlijk niks meer heeft om voor te leven en dan als doel hebben anderen te irriteren.
Bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sherlock kan zo bij jou in de leer. Wat een deductievermogen zeg. Petje af.
Juist. Zo doe ik dat.quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:00 schreef cinderloom het volgende:
Altijd pin.
@:Hiddendoe pin jij dan bv wekelijks en vul je een boodschappen envelop? Ik denk dat je met cash nl wel weer inzage hebt in wat eruit gaat. Op is dan ook op
Eigenlijk wel slim. Dan ga je ook niet over je budget heen.quote:
Ja, dat is het grote nadeel van pinnen. Maar ik doe het ook en vooral omdat ik vind dat noch de banken noch de winkels mijn winkelgedrag/bankgegevens hoeven te weten.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:27 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim. Dan ga je ook niet over je budget heen.
Zag laatst ook een kennis bij de pinautomaat die een groot deel van zijn salaris uit de automaat trok. Hij zei me dat hij meerdere beuzen thuis had. De een voor stappen, de ander voor boodschappen, thuisbezorgd eten (doet hij vaak) etc etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |