Sherlock kan zo bij jou in de leer. Wat een deductievermogen zeg. Petje af.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:50 schreef Rozevla het volgende:
Je klinkt als een of ander gefrustreerd fossiel, die eigenlijk niks meer heeft om voor te leven en dan als doel hebben anderen te irriteren.
Bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 08:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sherlock kan zo bij jou in de leer. Wat een deductievermogen zeg. Petje af.
Juist. Zo doe ik dat.quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:00 schreef cinderloom het volgende:
Altijd pin.
@:Hiddendoe pin jij dan bv wekelijks en vul je een boodschappen envelop? Ik denk dat je met cash nl wel weer inzage hebt in wat eruit gaat. Op is dan ook op
Eigenlijk wel slim. Dan ga je ook niet over je budget heen.quote:
Ja, dat is het grote nadeel van pinnen. Maar ik doe het ook en vooral omdat ik vind dat noch de banken noch de winkels mijn winkelgedrag/bankgegevens hoeven te weten.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:27 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Eigenlijk wel slim. Dan ga je ook niet over je budget heen.
Zag laatst ook een kennis bij de pinautomaat die een groot deel van zijn salaris uit de automaat trok. Hij zei me dat hij meerdere beuzen thuis had. De een voor stappen, de ander voor boodschappen, thuisbezorgd eten (doet hij vaak) etc etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |