Eh nee. Heb je een link, of achternaam?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
klopt sowieso met naakt, ik weet nog vroeger als jonge pik. die Silke die was vaak in tv series. naakt ook. blonde griet. je weet wel.
ik denk er was nooit wat mis mee toen. en dachten we verder niet over.
Silke Thorrez. Belgische actrice. O.a. van De Anderhalve Meter Show.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eh nee. Heb je een link, of achternaam?
Ja, dat vonden we destijds wel iets te ver gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herinnert zich deze man nog?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat vonden we destijds wel iets te ver gaan
Ja maar dat kon vroeger ook al niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herinnert zich deze man nog?
Hier vond de plaatselijke publieke opinie ook wat van.quote:
Whaha, in dat tweede fimpje flasht die dochter gewoon haar behaarde kut aan de camera. Lachen man.quote:
De streaker bij Sonja en de vastzittende man bij Een van de Acht zijn twee verhalen waar ik nog nooit over gehoord heb. Heb je daar wat meer informatie over? Volgens mij zijn beide programma's helaas niet bewaard (van 1 van de 8 sowieso niet).quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar ook live uitzendingen die gigantisch mis gingen.
Zoals een streaker bij Sonja.
De schietpartij bij Karel van de Graaf.
Ook bij Mies Bouman 'Een van de acht' kwam een man vast te zitten in een soort lopende band. Paniek in de zaal en achter de schermen.
Nee, ik putte puur uit mijn eigen geheugen. Geen idee of deze beelden bewaard zijn gebleven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De streaker bij Sonja en de vastzittende man bij Een van de Acht zijn twee verhalen waar ik nog nooit over gehoord heb. Heb je daar wat meer informatie over? Volgens mij zijn beide programma's helaas niet bewaard (van 1 van de 8 sowieso niet).
Ja, een aflevering gezien. Daarna nooit meer. Had te veel last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Over de Rooie ging soms ook best ver.
Ook ja. Alles moet tegenwoordig in hapklare en vooral makkelijk te verteren brokjes worden opgediend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:58 schreef OllieA het volgende:
'Van de schoonheid en de troost',een documentaire-televisieserie uit 2000.
De serie bestaat uit 27 afleveringen waarin Wim Kayzer 26 prominenten interviewt over de centrale vraag: "Wat maakt dit leven de moeite waard?".
Dit kan tegenwoordig echt niet meer, want het duurt te lang en heeft teveel diepgang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |