nou juist daar doel ik op met dit topic, wat we vroeger oke vonden. Maar wat nu echt weet ik veel hoeveel kritiek zou krijgen. In politiek en landelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:45 schreef vosss het volgende:
Ik denk, hoewel vanzelfsprekend niet serieus, dat dit nu niet meer zou kunnen:
Bekijk deze YouTube-video
ik kon dit fragment niet, maar het is eigenlijk nog best goed vocaal. LOLquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 09:45 schreef vosss het volgende:
Ik denk, hoewel vanzelfsprekend niet serieus, dat dit nu niet meer zou kunnen:
klopt sowieso met naakt, ik weet nog vroeger als jonge pik. die Silke die was vaak in tv series. naakt ook. blonde griet. je weet wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:04 schreef Harvest89 het volgende:
Die tv shows van Theo van Gogh.
Volgens mij waren er ook momenten waar hij zijn lul aan het flashen was.
Eigenlijk alles wel waar ook maar een schim van naaktheid in zit.
Nederland is belachelijk preuts en netjes geworden. In de media dan.
gastje kan goed zingen. ik hoor het gewoon he. en heb ook best veel met kinderen musicals gedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:09 schreef DrDentz het volgende:
Paul de Leeuw die een kleuter aanrandt
ha die ook inderdaad, probeer is ff fragmentjes te vinden? Want oke wij kennen dit wss uit geheugen de rest die nog stuk jonger is wss niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Seks voor de Buch
Red show diaries
Pinupclub
Alles van Flodder in de oude vorm
De belangrijkste reden 'dat dat net meer kan' is vooral dat we toen net 3 televisienetten hadden (en streaming niet mogelijk was, je keek wat liep op dat moment) en de keuze niet zo groot was, dus iedereen keek hetzelfde en sprak de volgende morgen over wat ze gezien hadden op TV, en het was een ultiem programma dat je de volgende dag kon bespreken op kantoor..quote:
Eh nee. Heb je een link, of achternaam?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
klopt sowieso met naakt, ik weet nog vroeger als jonge pik. die Silke die was vaak in tv series. naakt ook. blonde griet. je weet wel.
ik denk er was nooit wat mis mee toen. en dachten we verder niet over.
Silke Thorrez. Belgische actrice. O.a. van De Anderhalve Meter Show.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eh nee. Heb je een link, of achternaam?
Ja, dat vonden we destijds wel iets te ver gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herinnert zich deze man nog?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat vonden we destijds wel iets te ver gaan
Ja maar dat kon vroeger ook al niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Wie herinnert zich deze man nog?
Hier vond de plaatselijke publieke opinie ook wat van.quote:
Whaha, in dat tweede fimpje flasht die dochter gewoon haar behaarde kut aan de camera. Lachen man.quote:
De streaker bij Sonja en de vastzittende man bij Een van de Acht zijn twee verhalen waar ik nog nooit over gehoord heb. Heb je daar wat meer informatie over? Volgens mij zijn beide programma's helaas niet bewaard (van 1 van de 8 sowieso niet).quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar ook live uitzendingen die gigantisch mis gingen.
Zoals een streaker bij Sonja.
De schietpartij bij Karel van de Graaf.
Ook bij Mies Bouman 'Een van de acht' kwam een man vast te zitten in een soort lopende band. Paniek in de zaal en achter de schermen.
Nee, ik putte puur uit mijn eigen geheugen. Geen idee of deze beelden bewaard zijn gebleven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De streaker bij Sonja en de vastzittende man bij Een van de Acht zijn twee verhalen waar ik nog nooit over gehoord heb. Heb je daar wat meer informatie over? Volgens mij zijn beide programma's helaas niet bewaard (van 1 van de 8 sowieso niet).
Ja, een aflevering gezien. Daarna nooit meer. Had te veel last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Over de Rooie ging soms ook best ver.
Ook ja. Alles moet tegenwoordig in hapklare en vooral makkelijk te verteren brokjes worden opgediend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:58 schreef OllieA het volgende:
'Van de schoonheid en de troost',een documentaire-televisieserie uit 2000.
De serie bestaat uit 27 afleveringen waarin Wim Kayzer 26 prominenten interviewt over de centrale vraag: "Wat maakt dit leven de moeite waard?".
Dit kan tegenwoordig echt niet meer, want het duurt te lang en heeft teveel diepgang.
Dat is niet waar ik naar vraag, ik vraag niet naar de beelden (want die zijn er niet meer kan ik intussen wat zekerder zeggen), maar naar een wat uitgebreidere versie van in dit geval dus je herinnering.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik putte puur uit mijn eigen geheugen. Geen idee of deze beelden bewaard zijn gebleven.
Misschien contact opnemen met de omroepen. Avro, Tros, Vara enz.
Die waren niet van FOK!, dat was een filmmaker die over de rug van die mensen aandacht wilde scorenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef kree het volgende:
jullie weten dat er van fok nog mensen keertje zijn geweest jaren later?
En nog eens gevraagd hebben hoe het nu zat..
weet zeker is filmpje over.
Maar al met al dit soort shit openbaar op tv zal je niet meer zien n u...
Sorry, heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik naar vraag, ik vraag niet naar de beelden (want die zijn er niet meer kan ik intussen wat zekerder zeggen), maar naar een wat uitgebreidere versie van in dit geval dus je herinnering.
Maar wel volledig online op De Schatkamerquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:58 schreef OllieA het volgende:
'Van de schoonheid en de troost',een documentaire-televisieserie uit 2000.
De serie bestaat uit 27 afleveringen waarin Wim Kayzer 26 prominenten interviewt over de centrale vraag: "Wat maakt dit leven de moeite waard?".
Dit kan tegenwoordig echt niet meer, want het duurt te lang en heeft teveel diepgang.
haha die, met typetje? naja het was overduidelijk Comedie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:28 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik zoek op YT naar "Sonja Barend Naakte Man" en ik krijg een "Verify you age" pagina
Daar kan het dus ook al niet meer...
Maar iets wat ik vroeger sowieso irritant en racistisch vond: "Ushi en van Dijk". Dat kon eigenlijk toen ook al niet.
Wendy van Dijk was ook verschrikkelijk, zo stom dat. Die is gelukkig helemaal van de buis (toch?)quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:28 schreef BragilLarabla het volgende:
Ik zoek op YT naar "Sonja Barend Naakte Man" en ik krijg een "Verify you age" pagina
Maar iets wat ik vroeger sowieso irritant en racistisch vond: "Ushi en van Dijk". Dat kon eigenlijk toen ook al niet.
Werd helemaal niet uitgezonden op de NPO, die zat ergens bij RTL. Sommige uitzendingen van Barend&vanDorp zou ik wel eens terug willen kijken, ook RTL dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:28 schreef BragilLarabla het volgende:
ik denk kan niet vinden wat jij bedoelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:28 schreef BragilLarabla het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Even iets rechtzetten. Die streaker was niet bij Sonja maar bij Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De streaker bij Sonja en de vastzittende man bij Een van de Acht zijn twee verhalen waar ik nog nooit over gehoord heb. Heb je daar wat meer informatie over? Volgens mij zijn beide programma's helaas niet bewaard (van 1 van de 8 sowieso niet).
Mijn fout. Heb ik al hersteld. Zie mijn bericht hierboven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:28 schreef BragilLarabla het volgende:
Die man die bij Een van de Acht in de lopende band vast komt te zitten was volgens mij een persiflage. Staat me wel vaag iets van bij, maar geen idee meer waar dat wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee ik ben bekend met Nederlandse tv, ik weet van die vreselijke vegan streaker, maar hij is niet de enige streaker die Nederland ooit gekend heeft lijkt me. Er zijn meer honden die Fikkie heet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 00:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Even iets rechtzetten. Die streaker was niet bij Sonja maar bij Paul de Leeuw.
En daar is nog wel een filmpje van.
Ook daarvan gok ik dat dit een kwestie van 'vergeten door lost media' is. Men doet tegenwoordig heel erg 'er zijn geen beelden meer van, dus het is nooit gebeurd' en dat is nogal fout. Het kan best dat PISA het ooit heeft gepersifleerd (en André van Duin zat in zijn clip van Boutje, Moertje, Schroefje, Nippeltje ook eventjes met zijn hand vast in de lopende band), maar ik wil best aannemen dat het ook een keer live bij Mies foutging.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Die man die bij Een van de Acht in de lopende band vast komt te zitten was volgens mij een persiflage. Staat me wel vaag iets van bij, maar geen idee meer waar dat was
Edit: ff googelen leert mij dat het waarschijnlijk PISA was.
Ja. Of ruis. Met dat geluid van een waterval of zo.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:46 schreef TLC het volgende:
Vroeger had je in de late avond en in de nacht testbeeld, er was gewoon niks meer op tv.. kom daar anno 2026 nog maar eens mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |