abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221681547
Hier werd beweerd dat Oekraïne is begonnen met het aanvallen van logistieke infrastructuur.
Nou, nee dus:

twitter
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221687838
Schande
Munitieplaats dichtbij residentiele wijk
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 22:15:57 #28
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221687894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 21:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok.
Dan houd ik het toch bij Extending Russia.
Rusland bezighouden en verzwakken zodat de VS zich kan focussen op de andere hegemonie concurrent.
het zou goed zijn als AI de regering overnam van mensen als Poetin en Trump

hoe kom je toch aan zulke idioten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221688800
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 22:06 schreef UncleScorp het volgende:
Schande
Munitieplaats dichtbij residentiele wijk
Oh, dat maakt Rusland niet uit.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221689027
En zelensky nog veel minder
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221689105
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 07:14 schreef UncleScorp het volgende:
En zelensky nog veel minder
Die gooit er geen bom op.
pi_221689583
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 11:41 schreef Wantie het volgende:
Hier werd beweerd dat Oekraïne is begonnen met het aanvallen van logistieke infrastructuur.
Nou, nee dus:

[ x ]
Wat loop je nou steeds te generaliseren en dingen te verzinnen.
Laat eens zien waar dat beweert wordt.
pi_221689589
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat loop je nou steeds te generaliseren en dingen te verzinnen.
Laat eens zien waar dat beweert wordt.
Nee, dan moet je de discussie maar volgen.
pi_221689596
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dan moet je de discussie maar volgen.
Precies je hebt geen bewijs.
Je zit weer dingen te fantaseren.
pi_221689610
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:15 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Precies je hebt geen bewijs.
Je zit weer dingen te fantaseren.
Nee, dit is jouw bekende spelletje bij nieuws dat niet positief is over Rusland.
Dan ga je de ander aan het werk zetten en doe je er vervolgens niets mee.
Ik trap daar niet in.

Het leuke is wel dat volgens jou niemand hier vindt dat Oekraïne zelf schuld heeft aan het bombarderen van civiele infrastructuur in Oekraïne, zoals distributiecentra, benzinestations, winkelcentra, etc.
Omdat zij zijn begonnen met het bombarderen van distributiecentra etc in Rusland.
pi_221689633
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dit is jouw bekende spelletje bij nieuws dat niet positief is over Rusland.
Dan ga je de ander aan het werk zetten en doe je er vervolgens niets mee.
Ik trap daar niet in.
Jou spelletje is dingen verzinnen en demoniseren.
Ik heb dat door en nu probeer je er onder uit te komen.
Als je nou gewoon een user quote die dat gezegd heeft is er niks aan de hand maar dat doe je niet.
Jij probeert met leugens mensen iets aan te praten.
pi_221689654
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Jou spelletje is dingen verzinnen en demoniseren.
Ik heb dat door en nu probeer je er onder uit te komen.
Als je nou gewoon een user quote die dat gezegd heeft is er niks aan de hand maar dat doe je niet.
Jij probeert met leugens mensen iets aan te praten.
Zoals ik al zei: ik trap hier niet in.
pi_221689881
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: ik trap hier niet in.
Wij trappen niet meer in jou???
pi_221689890
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 11:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Wij trappen niet meer in jou???
Sinds vandaag?

Dat zou wat wezen...
pi_221690218
:O
pi_221690223
Bekijk deze YouTube-video

Wijze woorden in een tijd van waanzin.
pi_221697690
quote:
Kellogg backs mobilizing Ukrainian women, parliament says it is not under consideration

Former U.S. Special Envoy for Ukraine Keith Kellogg said he supports mobilizing Ukrainian women into the military, while Parliament’s National Security Committee stressed on Aug. 25 that no such measure is being prepared or considered.

"So do I believe women should be mobilized into the army? My answer is yes, because they fight no worse than men," Kellogg said in an interview with the Naspravdi MAX YouTube channel published on Aug. 24.

Kellogg added that it is "very important for women, as part of society, to serve," saying he saw no problem with the idea "personally or professionally."

Hours after Kellogg's remarks drew attention in Ukraine, the committee issued an official statement saying that the mobilization of women "is not being carried out, prepared, or considered."

...
https://kyivindependent.c(...)ing-ukrainian-women/
Amerikaan die pusht dat ook vrouwen moeten gaan vechten

Ze hebben volk nodig ntl

quote:
Ukraine needs to mobilize at least 30,000 people every month, Budanov says

https://www.ukrinform.net(...)th-budanov-says.html
En dat terwijl zelensky onlangs nog sprak van amper 50.000 oekr doden sinds begin SMO, en de russen meer dan miljoen ntl
:')

quote:
President Zelensky said around 50,000 Ukrainian service members have been killed and 400,000 wounded in the full-scale war. He estimated Russia’s total military casualties at 1.6 million, including approximately 700,000 killed.
O-)
pi_221697722
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 09:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Amerikaan die pusht dat ook vrouwen moeten gaan vechten

Ze hebben volk nodig ntl
[..]
En dat terwijl zelensky onlangs nog sprak van amper 50.000 oekr doden sinds begin SMO, en de russen meer dan miljoen ntl
:')
[..]
O-)
Uiteraard zijn de cijfers van Rusland veel beter ^O^

Verder zijn vrouwen in het leger in de VS, maar ook in Nederland, heel normaal.
Dus ik snap wel dat Kellogg daar geen moeite mee heeft.
Maar ik begrijp uit je bericht dat Oekraïne heeft gereageerd dat er geen mobilisatie van vrouwen is en ook niet wordt overwogen.
pi_221700501
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 19:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

oekr wordt zenuwachtig nu Rusland haar nieuw sattelietsysteem Rassvet in gebruik genomen heeft.
Schijnt niet zo goed te gaan met Rassvet:

twitter

Russische "Rassvet"-satellieten, gelanceerd op 23 maart en 19 juli, waarmee ze probeerden "Starlink" te vervangen, vallen terug op de aarde.
Geen van de 16 satellieten die op 19 juli zijn gelanceerd, steeg hoger dan 360 km, wat ongeveer 200 km lager is dan zelfs de eerste groep, en ze keren terug in de atmosfeer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Wantie op 31-08-2026 16:26:33 ]
pi_221702258
30 jaar geleden sloot Rusland een vredesverdrag met Tsjetsjenië.

3 jaar later werd Grozny aan puin geschoten..

30 jaar later denken sommigen nog steeds dat Oekraïne beter af was geweest met een vredesverdrag waarbij Oekraïne gedemilitariseerd wordt en Rusland bepaalt met welke landen Oekraïne mag samenwerken...

twitter
pi_221703964
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:08 schreef Wantie het volgende:
30 jaar geleden sloot Rusland een vredesverdrag met Tsjetsjenië.

3 jaar later werd Grozny aan puin geschoten..

30 jaar later denken sommigen nog steeds dat Oekraïne beter af was geweest met een vredesverdrag waarbij Oekraïne gedemilitariseerd wordt en Rusland bepaalt met welke landen Oekraïne mag samenwerken...

[ x ]
Tsjetsjenië is toch Rusland?
pi_221704851
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 10:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Tsjetsjenië is toch Rusland?
Oekraïne toch ook?
pi_221707117
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 12:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oekraïne toch ook?
Zo ver ik weet niet.
Dus verklaar je nader.
pi_221707141
Zolang je biased in de BNW game staat, ben je feitelijk geen BNW. Dan ben je een propagandist.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221707167
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 18:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zo ver ik weet niet.
Dus verklaar je nader.
Nou, kijk naar de parallellen.
Beide ingelijfd in het tsarenrijk, beide kortstondig onafhankelijk in de periode tussen de tsaar en Sovjet Unie, beide als autonome Sovjet Republiek toegevoegd aan de Unie, beiden probeerden onafhankelijk te worden nadat de Unie uiteen viel.
Voor Tsjetsjenië liep dat laatste vrij snel fout af, en voor Oekraïne lijkt het nu jaren later fout af te lopen.
Poetin heeft meermaals duidelijk gemaakt dat het Oekraïense volk niet bestaat en een kunstmatig product is.
De onafhankelijkheid van Oekraïne is een historische fout. Poetin ziet Oekraïne als een afgedwaald deel van Rusland dat weer moet worden ingelijfd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')