het zou goed zijn als AI de regering overnam van mensen als Poetin en Trumpquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ok.
Dan houd ik het toch bij Extending Russia.
Rusland bezighouden en verzwakken zodat de VS zich kan focussen op de andere hegemonie concurrent.
Oh, dat maakt Rusland niet uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:06 schreef UncleScorp het volgende:
Schande
Munitieplaats dichtbij residentiele wijk
Die gooit er geen bom op.quote:
Wat loop je nou steeds te generaliseren en dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:41 schreef Wantie het volgende:
Hier werd beweerd dat Oekraïne is begonnen met het aanvallen van logistieke infrastructuur.
Nou, nee dus:
[ x ]
Nee, dan moet je de discussie maar volgen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat loop je nou steeds te generaliseren en dingen te verzinnen.
Laat eens zien waar dat beweert wordt.
Precies je hebt geen bewijs.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de discussie maar volgen.
Nee, dit is jouw bekende spelletje bij nieuws dat niet positief is over Rusland.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Precies je hebt geen bewijs.
Je zit weer dingen te fantaseren.
Jou spelletje is dingen verzinnen en demoniseren.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit is jouw bekende spelletje bij nieuws dat niet positief is over Rusland.
Dan ga je de ander aan het werk zetten en doe je er vervolgens niets mee.
Ik trap daar niet in.
Zoals ik al zei: ik trap hier niet in.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jou spelletje is dingen verzinnen en demoniseren.
Ik heb dat door en nu probeer je er onder uit te komen.
Als je nou gewoon een user quote die dat gezegd heeft is er niks aan de hand maar dat doe je niet.
Jij probeert met leugens mensen iets aan te praten.
Wij trappen niet meer in jou???quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik trap hier niet in.
Sinds vandaag?quote:
Amerikaan die pusht dat ook vrouwen moeten gaan vechtenquote:Kellogg backs mobilizing Ukrainian women, parliament says it is not under consideration
Former U.S. Special Envoy for Ukraine Keith Kellogg said he supports mobilizing Ukrainian women into the military, while Parliament’s National Security Committee stressed on Aug. 25 that no such measure is being prepared or considered.
"So do I believe women should be mobilized into the army? My answer is yes, because they fight no worse than men," Kellogg said in an interview with the Naspravdi MAX YouTube channel published on Aug. 24.
Kellogg added that it is "very important for women, as part of society, to serve," saying he saw no problem with the idea "personally or professionally."
Hours after Kellogg's remarks drew attention in Ukraine, the committee issued an official statement saying that the mobilization of women "is not being carried out, prepared, or considered."
...
https://kyivindependent.c(...)ing-ukrainian-women/
En dat terwijl zelensky onlangs nog sprak van amper 50.000 oekr doden sinds begin SMO, en de russen meer dan miljoen ntlquote:Ukraine needs to mobilize at least 30,000 people every month, Budanov says
https://www.ukrinform.net(...)th-budanov-says.html
quote:President Zelensky said around 50,000 Ukrainian service members have been killed and 400,000 wounded in the full-scale war. He estimated Russia’s total military casualties at 1.6 million, including approximately 700,000 killed.
Uiteraard zijn de cijfers van Rusland veel beterquote:Op maandag 31 augustus 2026 09:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Amerikaan die pusht dat ook vrouwen moeten gaan vechten
Ze hebben volk nodig ntl
[..]
En dat terwijl zelensky onlangs nog sprak van amper 50.000 oekr doden sinds begin SMO, en de russen meer dan miljoen ntl
[..]
Schijnt niet zo goed te gaan met Rassvet:quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
oekr wordt zenuwachtig nu Rusland haar nieuw sattelietsysteem Rassvet in gebruik genomen heeft.
Tsjetsjenië is toch Rusland?quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:08 schreef Wantie het volgende:
30 jaar geleden sloot Rusland een vredesverdrag met Tsjetsjenië.
3 jaar later werd Grozny aan puin geschoten..
30 jaar later denken sommigen nog steeds dat Oekraïne beter af was geweest met een vredesverdrag waarbij Oekraïne gedemilitariseerd wordt en Rusland bepaalt met welke landen Oekraïne mag samenwerken...
[ x ]
Oekraïne toch ook?quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tsjetsjenië is toch Rusland?
Nou, kijk naar de parallellen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet.
Dus verklaar je nader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |