Is neit crimineel plan is een theorie dat mag gewoon want is een forumquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:44 schreef ToT het volgende:
Criminele plannen uitwisselen en er advies over vragen, yay!
Ohhhh dan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:57 schreef incel het volgende:
[..]
Is neit crimineel plan is een theorie dat mag gewoon want is een forum
Als je gewoon de theorie wil bespreken en het niet daadwerkelijk wil uitvoeren dan mag je het daar gewoon over hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh dan!
Theoretisch gezien, hoe kan ik het makkelijkst aan wat gejatte gouden schaaltjes komen?
Ik loop maar te geinen hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:17 schreef incel het volgende:
[..]
Als je gewoon de theorie wil bespreken en het niet daadwerkelijk wil uitvoeren dan mag je het daar gewoon over hebben
Wat is de definitie van 'exact' volgens chippity?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Werkt niet volgens chattepietie![]()
Nee, dit werkt niet. Supermarktsystemen voorkomen dit via realtime serverchecks en strakke beveiliging:
Directe blokkade: De centrale server verwerkt verzoeken in milliseconden. De eerste scanner krijgt de ¤ 40; de tweede krijgt meteen de melding "Bon al gebruikt", ook al scan je exact tegelijk.
Automatische controle: Zelfscanapparaten springen bij hoge statiegeldbedragen (zoals ¤ 40) bijna altijd automatisch op een steekproef, waarbij een medewerker moet meekijken.
Strafbaar: Mocht een verouderd systeem toch haperen, dan staat het zwart-op-wit in de kassa-logboeken en op de camera. Juridisch is dit simpelweg diefstal/oplichting.
Op een honderdste seconde nauwkeurig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'exact' volgens chippity?
Oei, dan verslaat de supermarktserver dat dus. Oke, ik haak weer af.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op een honderdste seconde nauwkeurig.
Toevallig de afgelopen week iets dergelijks gezien. Het enige wat dat gastje kreeg was een levenslang winkelverbod.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:27 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb alleen geen vrienden dus daarom vraag ik het hier misschien kan iemand anders het proberen en het ons laten weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |