Als jullie dat gaan proberen weten jullie dat snel genoeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:24 schreef incel het volgende:
Kijk ik heb dus een idee, stel je gaat samen met een maat naar de supermarkt en je levert echt 10 kratten bier in, je print het bonnetje uit en vervolgens maak jij of hij een foto van het bonnetje. Dan koop je wat spullen en ga je allebei naar de zelfscan. Jij met je uitgeprintte bonnetje, en hij met de foto van jouw bonnetje. Je scant je producten, je kijkt naar elkaar en je telt zachtjes af zo van 3, 2, 1, go en op dat moment scan je precies allebei tegelijk dat bonnetje.
Zouden die zelfscanners dat dan van elkaar weten? Die dingen zijn zo tering langzaam en zitten misschien helemaal niet verbonden met elkaar.
Als mijn theorie klopt, dan heb ik zojuist een infinite money glitch gevonden.![]()
Wat denken jullie?
Ik zou wel willen maar ik heb alleen geen vrienden dus daarom vraag ik het hier misschien kan iemand anders het proberen en het ons laten weten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Als jullie dat gaan proberen weten jullie dat snel genoeg.
1. Je levert samen met z'n tweeën 10 kratten bier inquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:36 schreef Cruzinats het volgende:
Eerder een infinite bier glitch want de zelfscan betaalt niks uit en het is tegenwoordig zeldzaam dat er meer dan één kassa tegelijkertijd open is.
Zelfscan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:36 schreef Cruzinats het volgende:
Eerder een infinite bier glitch want de zelfscan betaalt niks uit en het is tegenwoordig zeldzaam dat er meer dan één kassa tegelijkertijd open is.
Ja natuurlijk zelfscan.quote:
Doe niet tijger als je pussy bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zelfscan.
Er zal vast wel een systeem zijn die checkt of een bon niet al een keer eerder gescant is. Maar die zelfscans zijn zo tering langzaam soms duurt het ook 1 seconde voor je een piep hoort. Dus ja als je echt precies binnen dezelfde seconde bent, dan lukt het denk ik wel. Of misschien is er nog een test voor het betalen of zo die dat checkt. Ik wil het best proberen maar ja heb geen vrienden en durf het sowieso niet
Je hebt generalen en soldaten mijn vriend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je pussy bent.
Dan heb je dus gratis bier gedronken. Als je het truucje met vier of vijf mensen doet dan houd je in principe ook genoeg over voor nieuwe kratten bier, al moet je zo'n krat dan wel met vijf man delen. Ik bedoel dat er geen keiharde euro's uit zo'n zelfscan rollen. Alleen bij de kassa kan je een bonnetje inruilen voor contant geld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:38 schreef incel het volgende:
[..]
1. Je levert samen met z'n tweeën 10 kratten bier in
2. Je hebt 40 euro aan statiegeld
3. Je maakt een foto van de bon
4. Je haalt allebei voor 41 euro aan zooi
5. Je gaat met z'n tweeën naar ieder z'n eigen zelfscan
6. Je scant allebei 41 euro aan zooi
7. Je kijkt ff of er geen medewerker oplet, vervolgens tel je zachtjes af, 3, 2, 1, nu en je scant allebei tegelijk precies in dezelfde seconde dezelfde statiegeld bon
Als mijn theorie klopt, zijn die systemen niet zo snel dat ze binnen een fractie van een seconde weten dat een statiegeld bon al gescant is. Dus dan zou je feitelijk allebei nog maar 1 euro moeten betalen (41 euro - 40 euro stategeld = 1 euro)
Dus gezamelijk bespaar je 40 euro![]()
Is bekende incel trait. geen vrienden. en high-inhib.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zelfscan.
Er zal vast wel een systeem zijn die checkt of een bon niet al een keer eerder gescant is. Maar die zelfscans zijn zo tering langzaam soms duurt het ook 1 seconde voor je een piep hoort. Dus ja als je echt precies binnen dezelfde seconde bent, dan lukt het denk ik wel. Of misschien is er nog een test voor het betalen of zo die dat checkt. Ik wil het best proberen maar ja heb geen vrienden en durf het sowieso niet
Dat is alleen bij de Lidl zo. Die dingen bij de Albert Heijn draaien serieus op Linux. Of alleen de weegschaal. Had ik keer gezien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:47 schreef Memeowitz het volgende:
Is het proberen waar voordat ze de vulnerability patchen. Ze wegen nu al elk broodje voordat je de broodzak op de weegschaal legt.
Ja bonnetje inruilen voor geld maar dat valt op weetje. Beter gewoon allebei voor 30 euro boodschappen doen en dan elke keer voor maar 10 euro aan statiegeld per persoon eraf halen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:48 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dan heb je dus gratis bier gedronken. Als je het truucje met vier of vijf mensen doet dan houd je in principe ook genoeg over voor nieuwe kratten bier, al moet je zo'n krat dan wel met vijf man delen. Ik bedoel dat er geen keiharde euro's uit zo'n zelfscan rollen. Alleen bij de kassa kan je een bonnetje inruilen voor contant geld.
Je hoeft niet per se boodschappen te doen btw, je kunt ook alleen je emballagebonnetje scannen en het geld retour pinnen bij een zelfscan is me onlangs uitgelegd door een medewerker (omdat je max 2 emballagebonnen bij de zelfscan per keer kunt scannen en ik had er 3).quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:50 schreef incel het volgende:
[..]
Ja bonnetje inruilen voor geld maar dat valt op weetje. Beter gewoon allebei voor 30 euro boodschappen doen en dan elke keer voor maar 10 euro aan statiegeld per persoon eraf halen.En ook verschillende winkels weetje
Kan dat ook via de pin? Oh dat wist ik niet, dacht dat je dan met je bonnetje naar de servicebalie moest voor contant geldquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se boodschappen te doen btw, je kunt ook alleen je emballagebonnetje scannen en het geld retour pinnen bij een zelfscan is me onlangs uitgelegd door een medewerker (omdat je max 2 emballagebonnen bij de zelfscan per keer kunt scannen en ik had er 3).
Ja dat zeg ik toch schelequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:55 schreef incel het volgende:
[..]
Kan dat ook via de pin? Oh dat wist ik niet, dacht dat je dan met je bonnetje naar de servicebalie moest voor contant geld
Sorry man ik hou het allemaal niet meer bij technologie gaat zo snel tegenwoordig.quote:
Het is je vergeven amigo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:56 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry man ik hou het allemaal niet meer bij technologie gaat zo snel tegenwoordig.
Maar die zelfscanners zijn nog tering langzaam daarom dacht ik dat kan vast wel binnen dezelfde seconde.
Je bent @:nsb vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:44 schreef ToT het volgende:
@:aivd
@:politie
@:albertheijn
@:albert_heijn
@:jumbo
@:lidl
@:aldi
@:scanner
@:statiegeld
Is neit crimineel plan is een theorie dat mag gewoon want is een forumquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:44 schreef ToT het volgende:
Criminele plannen uitwisselen en er advies over vragen, yay!
Ohhhh dan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:57 schreef incel het volgende:
[..]
Is neit crimineel plan is een theorie dat mag gewoon want is een forum
Als je gewoon de theorie wil bespreken en het niet daadwerkelijk wil uitvoeren dan mag je het daar gewoon over hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh dan!
Theoretisch gezien, hoe kan ik het makkelijkst aan wat gejatte gouden schaaltjes komen?
Ik loop maar te geinen hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:17 schreef incel het volgende:
[..]
Als je gewoon de theorie wil bespreken en het niet daadwerkelijk wil uitvoeren dan mag je het daar gewoon over hebben
Wat is de definitie van 'exact' volgens chippity?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Werkt niet volgens chattepietie![]()
Nee, dit werkt niet. Supermarktsystemen voorkomen dit via realtime serverchecks en strakke beveiliging:
Directe blokkade: De centrale server verwerkt verzoeken in milliseconden. De eerste scanner krijgt de ¤ 40; de tweede krijgt meteen de melding "Bon al gebruikt", ook al scan je exact tegelijk.
Automatische controle: Zelfscanapparaten springen bij hoge statiegeldbedragen (zoals ¤ 40) bijna altijd automatisch op een steekproef, waarbij een medewerker moet meekijken.
Strafbaar: Mocht een verouderd systeem toch haperen, dan staat het zwart-op-wit in de kassa-logboeken en op de camera. Juridisch is dit simpelweg diefstal/oplichting.
Op een honderdste seconde nauwkeurig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat is de definitie van 'exact' volgens chippity?
Oei, dan verslaat de supermarktserver dat dus. Oke, ik haak weer af.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op een honderdste seconde nauwkeurig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |