Gaat het goed met je Hans?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Is het lage arbeidsethos onder werknemers niet eerder toe te schrijven aan mannen die onbeperkt willen kunnen autorijden?
Sinds wanneer heb je dat nodig om auto te kunnen rijden!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil dus ook al geen mensen die A.B.N. schrijven en spreken?
Jij bent dus ook al tegen mensen die A.B.N schrijven en spreken? Wat doen jullie eigenlijk op een forum dat bedoeld is voor mensen die A.B.N schrijven en spreken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je dat nodig om auto te kunnen rijden!?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al tegen mensen die A.B.N schrijven en spreken? Wat doen jullie eigenlijk op een forum dat bedoeld is voor mensen die A.B.N schrijven en spreken?
Oh, irony, thy name is torentje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al tegen mensen die A.B.N schrijven en spreken? Wat doen jullie eigenlijk op een forum dat bedoeld is voor mensen die A.B.N schrijven en spreken?
Gelukkig is het wel zo dat deze ,zielige en kansarme jongeren, binnen enkele generaties natuurlijk hardwerkende en volledig geintegreerde hollanders zijn geworden die ons land versterken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:44 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is nu een voorbeeld van een geïmporteerd probleem. Het benadrukt eens te meer wat de eindeloze influx van kansarme migranten uit niet-Westerse landen Nederland (en naar alle waarschijnlijkheid ook andere Westerse landen) kost.
[ twitter ]
Ik wil een okapiquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil dus ook al geen mensen die A.B.N. schrijven en spreken?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:53 schreef torentje het volgende:
[..]
En ik wil een land waar men de anderstaligen niet pest.
Als je het maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf wel waar na 60 jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:49 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel zo dat deze ,zielige en kansarme jongeren, binnen enkele generaties natuurlijk hardwerkende en volledig geintegreerde hollanders zijn geworden die ons land versterken.
Of wacht?
Moet je wel de goede pakketjes gaan bezorgen, als je de verkeerde spullen rondbrengt eindig je in bepaalde milieus wellicht met een blok beton aan je been in het kanaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:04 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik vind dat echt zo knap hè. Dat je als jongere in de bijstand kan zitten in een tijd waarin er gigantische tekorten op de arbeidsmarkt. De bijstand hebben we het over hè dan ben je gewoon voorbij de WW. Manmanman elke gek kan bij een glasvezelboer, telefoonzaakje, als fietser bij thuisbezorgd, als pakketjesbezorger of als loodsmedewerker aan het werk. Als je in deze tijd een bijstandsuitkering krijgt als jongere ben je gewoon een walgelijke luie hond en zou je in een kartonnen doos onder een brug moeten wonen.
Ik heb in mijn hele leven verdomme 3 maanden een gedeeltelijke ww gehad voor een aantal uren in de week omdat ik terug ging in uren. Daarom had ik vrij snel weer een nieuwe baan gevonden. Echt wat een slappe zakken maatschappij zijn we geworden. Het lijkt tegenwoordig wel alsof hard werken en je best doen een doodzonde is.
You whot, mate?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:53 schreef torentje het volgende:
[..]
En ik wil een land waar men de anderstaligen niet pest.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:04 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik vind dat echt zo knap hè. Dat je als jongere in de bijstand kan zitten in een tijd waarin er gigantische tekorten op de arbeidsmarkt. De bijstand hebben we het over hè dan ben je gewoon voorbij de WW. Manmanman elke gek kan bij een glasvezelboer, telefoonzaakje, als fietser bij thuisbezorgd, als pakketjesbezorger of als loodsmedewerker aan het werk. Als je in deze tijd een bijstandsuitkering krijgt als jongere ben je gewoon een walgelijke luie hond en zou je in een kartonnen doos onder een brug moeten wonen.
Ik heb in mijn hele leven verdomme 3 maanden een gedeeltelijke ww gehad voor een aantal uren in de week omdat ik terug ging in uren. Daarom had ik vrij snel weer een nieuwe baan gevonden. Echt wat een slappe zakken maatschappij zijn we geworden. Het lijkt tegenwoordig wel alsof hard werken en je best doen een doodzonde is.
Niet zo moeilijk toch? Gewoon de uitkering stopzetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Krijg deze jongeren maar eens aan het werk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Is het lage arbeidsethos onder werknemers niet eerder toe te schrijven aan mannen die onbeperkt willen kunnen autorijden?
Wel goed Amerikaans. Trump zoekt nog een woordvoerster.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ tiktok ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Gewoon de uitkering stopzetten.
Er lijken wel steeds meer jongeren zo verwend op te groeien dat je zulk soort gedachtegangen krijgt ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ tiktok ]
De hoogte heeft niet veel te zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:02 schreef monkyyy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
¤3.145 uitkering, barbaars weinig, dat moet natuurlijk omhoog, daar kun je niet van rondkomen.
Nou toen kreeg je tenminste nog WW.... toen kreeg iedereen een uitkering kon 15 jaar over je studie doen etc....quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:04 schreef RealistAtheist het volgende:
Als mensen de keuze hebben tussen werk en uitkering dan laat het zich wel raden waar bepaalde groepen voor kiezen. Verander het recht op uitkering naar recht op werk en het probleem is grotendeels opgelost. Het minste wat je kan doen is voorkomen dat mensen met een uitkering thuis zitten maar dat ze een verplichte dagbesteding hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:04 schreef RealistAtheist het volgende:
Jij hebt helemaal geen idee waar je het over hebt kerel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:04 schreef RealistAtheist het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |