Het had een beetje Haarlem maar dan in de DDR vibes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 06:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben er denk ik nog nooit geweest. Geen idee eigenlijk, maar als ze een ReWe hebben is het per definitie beter dan een Nederlandse stad.
Bestaan die nog?quote:
Die zijn met alles 25 jaar later. Ze hebben nu een discussie over het openen van de winkels op zondag. Dus over een jaar of vijf komt daar de skinny jeans waarschijnlijk in de mode?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Bestaan die nog?
Dacht dat die rond na de jaren 2000 uitgestorven waren. Althans zo lijkt het wel in NL.
Die bestaan nog. Zoek maar eens Wave Gotik Treffen Leipzig (2026 was in mei).quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Bestaan die nog?
Dacht dat die rond na de jaren 2000 uitgestorven waren. Althans zo lijkt het wel in NL.
Doe mij maar Pinkychu als we het over goth mommies hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Die bestaan nog. Zoek maar eens Wave Gotik Treffen Leipzig (2026 was in mei).
Pinkchyu bedoel je.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:48 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Doe mij maar Pinkychu als we het over goth mommies hebben.
wel veel te grote tieten, en drake is eroverheen geweestquote:
No such thing.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wel veel te grote tieten, en drake is eroverheen geweest
lola ferrari fan gespotquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:54 schreef laforest het volgende:
[..]
No such thing.
Ik weet niet wie Drake is.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wel veel te grote tieten, en drake is eroverheen geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |