Wedstrijden naar 22:00 zetten. Vroege genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
NWS / "Hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen?"
Qua muziek en artiesten zou ik als witte Nederlander ook nooit naar het hockey gaan. Want veel verder dan Nederlandstalige feestmuziek en Andre Hazes komen ze meestal nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
NWS / "Hoe maak je 'wit' WK hockey voor iedereen?"
Gelukkig draait een hockeyfeest of -toernooi dan ook om zuipen en neuken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua muziek en artiesten zou ik als witte Nederlander ook nooit naar het hockey gaan. Want veel verder dan Nederlandstalige feestmuziek en Andre Hazes komen ze meestal niet
Ganz geil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:35 schreef Weisswurst het volgende:
Argentijnse met een Duits paspoort via haar opa
Ik denk niet dat gezinnen daarvoor op toernooien van Oranje afkomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gelukkig draait een hockeyfeest of -toernooi dan ook om zuipen en neuken.
Die moeders lusten hem ook wel heur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gezinnen daarvoor op toernooien van Oranje afkomen
Met de bolle kant?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
In huize ikweethetookniet sneuvelen nu spullen
Vooral qua aangeven en stoppen bij strafcorners jaquote:
Dat hebben de Argentijnen nog niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nu nog fatsoenlijk leren stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |