Mwah, daar zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Australië wint.
Nee, post is gehinderd en de VAR mag dat oppakken ondanks dat de vraag over een bolle kant ging.quote:
Mwah. Ik weet echt niet of ik hem zo afgekeurd had. Het kan, maar ........quote:
Volgens mij gaat het er vooral om dat Nederland geen referral meer had en de scheids er zelf eentje vroeg en dan niet eens voor iets specifieks maar voor 'anything'. En dat ze dan na zo lang zoeken hiermee kwamen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet echt niet of ik hem zo afgekeurd had. Het kan, maar ........
De scheids vroeg hem specifiek aan voor bolle kant. En dat zonder druk vanuit NL.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er vooral om dat Nederland geen referral meer had en de scheids er zelf eentje vroeg en dan niet eens voor iets specifieks maar voor 'anything'. En dat ze dan na zo lang zoeken hiermee kwamen.
De scheidsrechter mag alle mogelijke overtredingen binnen de 23 meter met de VAR delen. Zo vaak als ze wilt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er vooral om dat Nederland geen referral meer had en de scheids er zelf eentje vroeg en dan niet eens voor iets specifieks maar voor 'anything'. En dat ze dan na zo lang zoeken hiermee kwamen.
Geen fout, maar het is wel ontzettend zwaar gestraft naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De scheidsrechter mag alle mogelijke overtredingen binnen de 23 meter met de VAR delen. Zo vaak als ze wilt.
De VAR mag dan weer alles beoordelen, zelfs als dat buiten de vraag ligt.
Dus ze hebben geen fouten gemaakt.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De scheidsrechter mag alle mogelijke overtredingen binnen de 23 meter met de VAR delen. Zo vaak als ze wilt.
De VAR mag dan weer alles beoordelen, zelfs als dat buiten de vraag ligt.
Dus ze hebben geen fouten gemaakt.
Als je concludeert dat er obstructie is dan moet je de goal ook afkeuren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Geen fout, maar het is wel ontzettend zwaar gestraft naar mijn mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |