Maar goed, de renner die je veel publiciteit geeft in een jaar (en ook het hele jaar) een jaar de vrijheid geven om te doen wat hij wilt kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En bij vele miljoenen verdienen hoort starten in de tour
Zonder Van der Poel was het nog steeds een veldritploeg à la Pauwels Sauzen geweest, dat is verder niet eens een vraag.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk dat Van der Poel de ploeg al zoveel gegeven heeft, dat de gebroeders Roodhooft daar best in mee moeten denken. Zonder Van der Poel moet je afvragen of de ploeg wel had bestaan.
Je zit met verschillende WK's, waarvan twee in eigen land, met voor Nederland ook nog belangrijke sporten. Dan is de keuze wel makkelijk gemaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan de vrouwenwedstrijd alleen op een stream uitzenden ...
Helemaal mee eens. Dan kan hij beter na z'n wielercarrière er nog 's vol voor gaan. Papa Adrianus werd ook pas een wereldtopper in het veldrijden na z'n wielercarrière.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik prima maar dan moet je gewoon realistisch zijn en is een medaille op WK/OS gewoon bijna uitgesloten.
Niveau is zodanig goed dat je het niet gewoon even erbij kan doen zoals veldrijden.
Dat kwam ook omdat met het roeien samen viel.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan de vrouwenwedstrijd alleen op een stream uitzenden ...
MTB'en lijkt me wat dat betreft niet te vergelijken met veldrijdenquote:Op zondag 30 augustus 2026 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan kan hij beter na z'n wielercarrière er nog 's vol voor gaan. Papa Adrianus werd ook pas een wereldtopper in het veldrijden na z'n wielercarrière.
Ook omdat veldrijden hem qua inspanning beter ligt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
MTB'en lijkt me wat dat betreft niet te vergelijken met veldrijden
Voor de OS wil hij wel wat meer focussen op de mountainbike.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik prima maar dan moet je gewoon realistisch zijn en is een medaille op WK/OS gewoon bijna uitgesloten.
Niveau is zodanig goed dat je het niet gewoon even erbij kan doen zoals veldrijden.
Picsquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Dame met koeienbel achter het Vittoria bord is echt hoogtepunt van de hele wedstrijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |