Hoog tijd dat we de nacht op gaan eisen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:13 schreef inslagenreuring het volgende:
65 mannen, 38 vrouwen.
Androcide! Luid de noodklok!
Dan kan dat beeld dat mannen veel vaker vermoord worden, maar dat het dan regelmatig onderwereldvetes betreft ook wel de prullenbak in.quote:Met 65 gedode mannen kwam het aantal vorig jaar ook uit op het laagste niveau in dertig jaar. Bij mannen was de (vermoedelijke) dader in bijna 30 procent van de gevallen een kennis. Bij 11 procent ging het om een afrekening in het criminele circuit.
Ruzie op straat? In het café?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan kan dat beeld dat mannen veel vaker vermoord worden, maar dat het dan regelmatig onderwereldvetes betreft ook wel de prullenbak in.
Ik vind dat best ernstig eigenlijk, dus bij de overgrote meerderheid van de vermoorde mannen was het slachtoffer zowel geen bekende van de dader en vermoedelijk dus ook geen crimineel die doelgericht geliquideerd is?
Kijk eens naar de verkraching cijfers Abdullah. Jullie vinden de vrouwtjes met korte rokjes nogal leuk he. Nou nu terug je hok in.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef Abdullah2 het volgende:
Huh maar de vluchtelingen waren toch gestegen en zouden allemaal enorm veel moord en verderf zaaien?
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ruzie op straat? In het café?
Misschien was het anders wel nóg minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef Abdullah2 het volgende:
Huh maar de vluchtelingen waren toch gestegen en zouden allemaal enorm veel moord en verderf zaaien?
Wat is dan de reden dat die mannen gedood worden?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Behalve die messentrekkers ga je echt niet iemand vermoorden voor een ruzie in het cafe. In het ergste geval sla je iemand neer. Dat zijn altijd wel vermakelijke rubrieken van een afstandje. Zeker als er sprake is van overspel.
Sommige mensen hoef je maar te lang/verkeerd aan te kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat die mannen gedood worden?
Zinloos geweld en gedoe door drank komt vaak genoeg voor.
Ik denk dat je het met name moet zoeken in afrekeningen in de onderwereld/ drugscircuit.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geweld ja, zelden moord. Echte manenn vechten het uit. Je mag een voorbeeld aanleveren hoor, maar lever mij maar een dooie uit een cafe ruzie aan. Kan het mij niet voor de geest halen. Ik ben tegenwoordig banger om de verkeerde te lang aan te kijken. Je leest bijna wekelijks inmiddels dat iemand random in elkaar wordt geslagen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)rdam-zuid~a37689752/quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Geweld ja, zelden moord. Echte manenn vechten het uit. Je mag een voorbeeld aanleveren hoor, maar lever mij maar een dooie uit een cafe ruzie aan. Kan het mij niet voor de geest halen. Ik ben tegenwoordig banger om de verkeerde te lang aan te kijken. Je leest bijna wekelijks inmiddels dat iemand random in elkaar wordt geslagen.
Sick. Vooral die 2e is wel bizar, ook al is het uit 2009. Wtf. Oke het kan dus wel. Ben blij dat ik niet in het westen woon, komt vaak uit die hoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:48 schreef DefKu het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)rdam-zuid~a37689752/
https://www.rijnmond.nl/n(...)j-in-rotterdams-cafe
Even snel opgezocht. Denk dat je wel meer voorbeelden kan vinden
Jullie? Pardon?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kijk eens naar de verkraching cijfers Abdullah. Jullie vinden de vrouwtjes met korte rokjes nogal leuk he. Nou nu terug je hok in.
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/83648NED?
https://longreads.cbs.nl/(...)-2024/criminaliteit/
Maar gelukkig vallen de moorden nog mee. Niet verbasingwekkend dat de 3 grootste Shitholes van Nederland op 1 staan. Wel jammer dat de redenenen van alle moorden er nog niet bijstaan. Zal ook wel veel druqs geweld tussen zitten.
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je niet in sprookjesfiguren zoals Allah gelooft.
Wie het laatst lacht, snapt de mop niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:18 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Je bedoelt dat niet-Westerse migranten een gigantische vertegenwoordiging kennen in de geweldsmisdrijven?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:22 schreef Abdullah2 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |