Opdat we niet vergeten, vroem vroem.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lutsenko! Hij komt tot leven in de regio waar hij ooit een rit won. Op pad samen met Bisiaux, al zijn ze nog niet weg. Meer strijd vandaag.
ColumbiaGodquote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
Dit lijkt me voor de vluchters.
Ineens schiet de naam Dominik Nerz mij te binnen. Of was het een andere Duitser.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ineens schiet de naam Dominik Nerz mij te binnen. Of was het een andere Duitser.
Het was Nerz.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is een erg aardige knul, heb hem mijn scharrel nog proberen doorspelen maar die vertrouwde het hele zaakje geloof ik niet helemaal. Domi is dan maar alleen in de taxi richting hotel gestapt en ik had het natuurlijk helemaal verkorven bij dat meisje door me te gedragen als een fanboy-pooier.
Johannes Fröhlinger?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ineens schiet de naam Dominik Nerz mij te binnen. Of was het een andere Duitser.
Blijft een prachtig verhaal. Columbialegend.quote:
Dat wilde hij juist zelf, om z'n gedachten tenminste even te kunnen verzetten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:05 schreef Flecha het volgende:
[..]
De ploeg had hem niet moeten laten starten
Zelfs Lens snapte dit spel beter, behalve tegen Klöden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Nog vervelender dan zo veel beter zijn dan de rest is bijna elke etappe willen winnen.
Ik zit op puntje van mijn stoel!!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:48 schreef Ar-Nodeli het volgende:
Spannend, vraag me af wat er zo gaat gebeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |