Mehmehmehméh, mehmehmehméh, mehmehmehméh, mehemehmehméh!quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh…ribfluweel. Van gispen klonen.Oh! Dat zit wel lekker.. zou nooit aan huidvet denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gossie Kaatje toch. Hoe kan je nou uitglijden?
Voorspoedig herstel 🍀😘
Leuk rib en versch kleuren![]()
Ben jij oliebolquote:
Hou op. Mijn nichtje is vandaag 30 geworden en vandaag30 jaar geleden ging ik met mijn vader naar een keukenzaak om een keuken voor dit huis uit te zoeken en daarna naar mijn nichtje op kraamvisite.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
De Boegies zijn eigenlijk van net voor mijn tijd, maar ik ken al die heren wel. Kende, moet ik misschien zeggen, ik ben ook wel 30 jaar uit die scene weg. Ricky moet 65 zijn inmiddels. Holy shit wat zijn we oud allemaal![]()
zien er wel een beetje zwakzinnig uit als ik me heel netjes uitdrukquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
De Boegies zijn eigenlijk van net voor mijn tijd, maar ik ken al die heren wel. Kende, moet ik misschien zeggen, ik ben ook wel 30 jaar uit die scene weg. Ricky moet 65 zijn inmiddels. Holy shit wat zijn we oud allemaal![]()
Jaren 80, Punk en Groningse plattelandquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zien er wel een beetje zwakzinnig uit als ik me heel netjes uitdruk
Platteland?quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jaren 80, Punk en Groningse platteland
De zanger? Da's zo'n schatje. Machinebankwerker, z'n hele leven, dus ook toen dat filmpje werd opgenomen. Tegenwoordig zit ie in de modeltreintjes en stoommachinesquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zien er wel een beetje zwakzinnig uit als ik me heel netjes uitdruk
Wat was daar? Piepke woonde ergens in Roden dacht ik, en de Boegies waren verder nogal oet Stad (al kwamen ze d'r niet weg).quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, Drentse Platteland, Eelde om precies te zijn
Vaker gezien, 1 van de beste optredens was 10 jaar boegies livequote:
Sterktequote:Op zondag 30 augustus 2026 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ondanks pijn en stijfheid toch best goed geslapen, zeker de tweede helft van de nacht. Maar dit gaat vast lang duren, merk nu dat m’n schouder ook een flinke tik heeft gekregen.
Vriendin komt straks de was afhalen, dat zie ik nu even niet zitten.
Oeh, da’s niet fijn. Dat stinkt ook zo enorm.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik zit hier nu al bijna een uur te wachten tot het huis niet meer blauw staat van de rook. Er heeft deze week iets in de oven gelekt en toen we de oven aanzetten om op te warmen voor het bakken van de broden, ging het roken. En roken en walmen en roken en walmen. Alles staat open, ventilatoren en afzuiging staan aan. Het wordt mondjesmaat minder en J is inmiddels de oven aan het schoonmaken. Ik zit hier Hans te bewaken, die is nogal snel paniekerig en van steeds het brandalarm schrok ze natuurlijk flink. Opgesloten zitten vindt ze ook niet grappig.
Wat fijn dat vriendin komt voor de was! En best goed hebt geslapen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ondanks pijn en stijfheid toch best goed geslapen, zeker de tweede helft van de nacht. Maar dit gaat vast lang duren, merk nu dat m’n schouder ook een flinke tik heeft gekregen.
Waardeloos! Fijn dat ze komt helpen. Sterktequote:Op zondag 30 augustus 2026 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was vannacht in de Aldi. Draai me twee seconden om om choco croissants te pakken... beurs en telefoon uit mijn karretje gejatIk naar het personeel maar die wilde de zaak niet afsluiten om hem uit te roken.
Hij kon toch niet weg want je moest naar buiten via het Aldi restaurant en dat was een fuik.
Nou, dat viel best tegen. Bleek een gigantisch lange rivier cruiseboot te zijn van 1km lang met 4 verdiepingen. Met wat ter plekke opgedane vrienden heen en weer gelopen (en van de glijbaan gegleden) maar uiteindelijk maar onze koffers bij het afhaalpunt opgehaald en naar onze cabine gegaan want de vakantie begon.
Ik werd moe wakker
Lekker om zo op te ruimen!quote:Op zondag 30 augustus 2026 11:30 schreef Tuindier het volgende:
Vervelend Kaatje! Voorspoedig herstel.
Ik ben de zolder aan het opruimen. Alles dat we al een jaar niet gebruikt hebben, gaat weg. Ik bewaar wel een paar kratten met herinneringen, maar verder is er veel ruimte bijgekomen die we goed kunnen gebruiken als tijdelijke opslag straks tijdens de verbouwing. Zit wel flink te zweten van steeds die vlizotrap op en af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |