Dag met thema

Sporten (andere dag dan normaal dus ik kende mijn sportpartner niet). Ze bleek te wachten op een uitslag en de kans was groot dat het kanker was, vertelde ze de trainer. Daarna kabbelde het gesprek naar een eerdere woonplaats, buurtgenoten... mond van de trainer viel open en opeens was er kippenvel en 'niet te geloven, kende jij hem ook, bizar wat die buurtgenoot op dat moment bezielde'. Klonk niet best, maar ook niet mijn zaak dus ik sportte rustig door.
Tot trainer het in de gaten kreeg en vertelde dat hun kennis/vriend jaren geleden een moord-zelfmoord had gepleegd
Thuis online overleg: collega werd gestoord. Microfoon bleef aanstaan en daar ving ik emotie en tumor etc op... mijn eigen geluid maar uitgezet en geappt dat het gesprek hoorbaar en duidelijk privé was, ik niet wilde afluisteren en ze maar moest appen als ze er weer was... (bleek om de hond te gaan die kanker had

).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit