gelukkig. wat unne creep he.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:23 schreef totebel het volgende:
[..]
Is zijn. Kleinzoon alleen maar op papier, maar deelt nul komma nul.genen met hem (of met Haakon)
Hier ook graag. En laat anders de oranjefanaten er maar voor betalen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:51 schreef superniger het volgende:
Mooi moment om te stoppen met de monarchie
RIPquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:42 schreef Regilio_ het volgende:
Hij is overleden:
https://www.nu.nl/konings(...)ftijd-overleden.html
RIP.
Dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:09 schreef PurifieR het volgende:
Waarom zou mij dit meer boeien dan een willekeurige andere 89-jarige? Omdat het om een lid van een 'koningshuis' gaat?
Next.
Ach, een president kost ook een hoop centjes. wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:51 schreef superniger het volgende:
RIP
Jazeker. Uranus (plotselinge verandering) schoot eerder deze maand zijn 12e huis (huis van ziekenhuizen etc.) in, wat vrij grof vertaald "plotselinge opname in ziekenhuis" kan betekenen. Daarnaast maakte pluto een transit over zijn 8e huis, wat grofweg betekent dat er een transformatie tov sterfte/erfenissen te wachten staat. Hoeft nog niet per se te betekenen dat je zélf dood gaat. Maar heel toevallig stond 'ie ook nog precies square (onder spanning) met de pluto in zijn chart, dus dat maakt dat wel een stuk aannemelijker. En er zijn nog wel andere kleine dingetjes te zien, maar dit springt er het meest uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hadden de sterren nog details?
Tijd om de Vikingen weer af te stoffenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
Ik stel voor om Haaland troonopvolger te maken. Dat heeft hij wel verdiend na dat WK.
Laat de mensen kiezen.
Haaland! The King in the North!!!
[ afbeelding ]
quote:De officiële titel van de nieuwe Noorse koning is Haakon VIII. Dat maakte het nieuwe staatshoofd van Noorwegen vrijdag aan het begin van de middag bekend. De 53-jarige Haakon volgt zijn vader Harald op, die vrijdagochtend op 89-jarige leeftijd overleed.
„Ik zal de naam Haakon VIII aannemen en hetzelfde motto voortzetten dat mijn vader, grootvader en overgrootvader kozen: ‘Alles voor Noorwegen’”, zei de koning tegen de regeringsraad. Haakon is de vierde vorst op rij die dit motto gebruikt.
In een officiële verklaring vanuit de ministerraad heeft de koning vrijdag ‘de leden van de regering en het Noorse volk bedankt voor de steun en het medeleven aan de koninklijke familie in deze tijd’.
Ook werd een nieuwe foto gedeeld van Haakon als koning en eentje waarop hij samen met zijn dochter Ingrid Alexandra, die nu kroonprinses is, poseert met de ministerraad.![]()
Ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:51 schreef superniger het volgende:
RIP
Een of andere baas had dit de avond voor zijn rechtszaak begon op een muur vlak buiten de rechtbank gezet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gelukkig. wat unne creep he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |