10 punten in mindering voor Twente lijkt me wel terecht!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:22 schreef GGMM het volgende:
Dat is logisch ja, supporters van FC Twente straffen vanwege een actie van Feyenoord-supporters.
Hopelijk legt de KNVB FC Twente ook een flinke straf op.
Zo is dat. En dat mag ook eindelijk weleens.quote:
Wauw, heb je die grap zelf verzonnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik begrijp het wel , in Twente hebben ze immers ervaring met vuurwerk incidenten
nee ik heb hem even opgezocht, ik ben mentaal te beperkt om zelf iets te verzinnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wauw, heb je die grap zelf verzonnen
Wij hebben weer andere kwaliteiten. Seizoensproducten inplannen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
nee ik heb hem even opgezocht, ik ben mentaal te beperkt om zelf iets te verzinnen
Uitschuifbare fakkels of van die thunderkings doe je zo bij je boxer, daar mogen simpele mbo 3 beveiliging stewards helemaal niet fouilleren. Zo zijn er nog wel 40-45 manieren om dingen mee te smokkelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:50 schreef RedShoe het volgende:
Is het niet te voorkomen dat het tuig die rotzooi in dat vak krijgt. Iets met fouilleren etc...zo moeilijk kan dat niet zijn lijkt mij. Maar elke keer gebeurt die ellende weer.
Dan is de enige oplossing de betreffende club straffen. Punten in mindering en de betreffende supporters weren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitschuifbare fakkels of van die thunderkings doe je zo bij je boxer, daar mogen simpele mbo 3 beveiliging stewards helemaal niet fouilleren. Zo zijn er nog wel 40-45 manieren om dingen mee te smokkelen.
Ze krijgen gevangenissen niet eens waterdicht, dan lukt dat bij voetbalstadions al helemaal niet natuurlijk.
Punten in mindering is geen bestaande straf voor dit soort incidenten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan is de enige oplossing de betreffende club straffen. Punten in mindering en de betreffende supporters weren.
Niks doen en hopen dat het wordt vergeten is ook geen optie.
Regels kan je aanpassen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Punten in mindering is geen bestaande straf voor dit soort incidenten.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik begrijp het wel , in Twente hebben ze immers ervaring met vuurwerk incidenten
Lekker anderen bestraffen ja, heel vreemd.quote:
Niet vergeten dat dit komt door de debiele acties van de zogenaamde 'Feyenoord supporters'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker anderen bestraffen ja, heel vreemd.
De meeste clubs in Nederland bewandelen gelukkig juist de omgekeerde weg en halen de netten weg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:33 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit komt door de debiele acties van de zogenaamde 'Feyenoord supporters'.
Zolang je de veiligheid van je eigen thuispubliek niet kan garanderen (7 gewonden is 7 teveel) en de KNVB niet anders wil reageren dan krijg je dit soort reacties.
Jammer voor Twente, maar zeer begrijpelijk van Cambuur kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |