abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:50:55 #1
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221650195
...En niet zomaar een storing! :D *O*

Van wat ik lees in de comments op Tweakers is dat ze vele duizenden modems gebricked hebben door een foute update. Het is hier op de servicedesk bij ons echt alle hens aan dek met piepende klantjes die geen internetverbinding meer hebben.

F*ck Ziggo. :r
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:54:04 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_221650214
sinds gisteren (Regio Diemen/Duivendrecht)

Wordt waarschijnlijk modem wissel.

Ziggo slecht bereikbaar, zoals gewoonlijk.
pi_221650230
Gelukkig kan men terugvallen op de Zakelijk 4G backup...

oh nee :X
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:06:22 #4
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221650268
En dan betaal je er ook nog 'ns de hoofdprijs. Ik doe alles tegenwoordig op de hotspot van mijn telefoon met 5g van Odido. Een stuk voordeliger dan zo'n vaste aansluiting.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221650278
Godzijdank ben ik weg bij .Ziggo, stelletje oplichters. Tijdens corona heb ik drie maanden zonder telefoon, internet en tv gezeten. Er zou “storing” zijn, werd mij verteld en het zou snel opgelost worden.

De dag erna nog steeds niets, dus weer bellen… “Ja, misschien is het morgen opgelost.”
Een paar dagen later opnieuw bellen… “Sorry, je case is vastgelopen en het duurt ongeveer een week.”

Na anderhalve week nog steeds niets van ze gehoord. Ik ben toen wat research gaan doen via het internet van mijn buren en zag dat veel mensen klaagden over vastgelopen cases in India. Ze besteden dat dus uit naar India en communicatie met dat land was er blijkbaar niet. Natuurlijk wel netjes ongeveer 95 euro per maand afschrijven.

Na een maand ben ik overgestapt naar KPN. Twee maanden later werd ik eindelijk gebeld door .Ziggo: “Het is opgelost!” Wat een grappenmakers.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:16:18 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221650328
quote:
Van wat ik lees in de comments op Tweakers is dat ze vele duizenden modems gebricked hebben door een foute update.
Handig voor de Russen, even een foute update pushen en heel Nederland zit zonder internet.

Zou dat ook bij slimme meters kunnen?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')