Bijna onder de 2000 lolol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat wil ook niemand meer vandaar dat de MOEX instort
Are you insane???quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik dacht wat te verdienen door goedkope Russische aandelen te kopen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:16 schreef Candymannetje het volgende:
Ik dacht wat te verdienen door goedkope Russische aandelen te kopen maar we hebben geen toegang meer tot hun markt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
-wachten op bevestigde info
[ afbeelding ]
Poetin has to stop this stupid warquote:
Lol. Zeer 'plausibel' naar Moskou afreizen om Poetin te waarschuwen.quote:
Waarom vind je dat zo raar? Daar snap ik niets van gezien bezoek 2021. Of rusland er zich ook maar iets van aantrekt is een 2equote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lol. Zeer 'plausibel' naar Moskou afreizen om Poetin te waarschuwen.
Tikje op de vingers misschien ook.
Daar wordt natuurlijk inhoudelijk iets besproken. Een eenzijdige waarschuwing vanuit Washington kan ook gewoon via truth social of een telefoongesprek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo raar? Daar snap ik niets van gezien bezoek 2021. Of rusland er zich ook maar iets van aantrekt is een 2e
Maargoed het kan ook iets anders zijn. Spannende ontwikkeling wel
Ongetwijfeld wordt er iets inhoudelijk besproken. Wat voor verklaring zie jij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar wordt natuurlijk inhoudelijk iets besproken. Een eenzijdige waarschuwing vanuit Washington kan ook gewoon via truth social of een telefoongesprek.
Zou het kopje thee dan ook laten staan en geen deurklinken aanraken.
Ik denk dat het een opmaat naar nieuwe onderhandelingsgesprekken is, waarbij inlichtingendiensten op voorhand iets informeler kunnen aftasten dan een heel nationaal comité.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo raar? Daar snap ik niets van gezien bezoek 2021. Of rusland er zich ook maar iets van aantrekt is een 2e
Maargoed het kan ook iets anders zijn. Spannende ontwikkeling wel
Ruusland levert wapens aan Iran. Trump wil graag dat ze daar mee ophouden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wordt er iets inhoudelijk besproken. Wat voor verklaring zie jij?
Die kans lijkt me klein dat doen ze al de hele oorlog. Deze trip is in een heel korte tijd geplannned. Maar het kan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:20 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ruusland levert wapens aan Iran. Trump wil graag dat ze daar mee ophouden?
Ik denk dat Radcliffe niet de meest aangewezen persoon is voor die onderhandelingen of er moet iets rigoreus anders zijn in de Amerikaanse aanpak van die onderhandelingen. Maar het kanquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat het een opmaat naar nieuwe onderhandelingsgesprekken is, waarbij inlichtingendiensten op voorhand iets informeler kunnen aftasten dan een heel nationaal comité.
De tussenstop in Riga is ook vrij bijzonder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |