Dacht dat ik Shelton al had gespeeldquote:Op woensdag 9 september 2026 11:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alcaraz gooit zand in de motor
[..]
Je bent de enige die Shelton nog over heeft, ga je voor eeuwige roem?
Dan doe ik maar;quote:Op donderdag 10 september 2026 09:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt Tiafoe nog!
En die hebben @:Szura en @:wimderon ook nog op de plank liggen, gaan ze voor puntenmaximalisatie of voor een plekje in de OP?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Geschiedenis geschreven, mijn 1e GS uitgespeeld
Mooi hoorquote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Jaren zit je naar dingen te kijken, en te hopen.quote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stand en geüpdatete OP volgen later (volgende week), maar toch alvast even de welgemeende felicitatiesquote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2026 18:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De stand en geüpdatete OP volgen later (volgende week), maar toch alvast even de welgemeende felicitatiesGegokt en gewonnen, dat gebeurt niet vaak in XL's Tennisgame!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |