Je bent de enige die Shelton nog over heeft, ga je voor eeuwige roem?quote:
Dank! Daar gaat m'n tactiekquote:
Je hebt Tiafoe nog!quote:Op donderdag 10 september 2026 08:35 schreef mitt het volgende:
Door mijn briljante tactiek ben ik uitgespeeld.
Hier ga ik 1,5 dag over debatteren in m’n hoofd! Ben nog nooit in deze luxepositie geweestquote:Op donderdag 10 september 2026 09:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt Tiafoe nog!
En die hebben @:Szura en @:wimderon ook nog op de plank liggen, gaan ze voor puntenmaximalisatie of voor een plekje in de OP?
Ja, het is een stuk minder leuk als het opeens ergens om gaat!quote:Op donderdag 10 september 2026 11:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier ga ik 1,5 dag over debatteren in m’n hoofd! Ben nog nooit in deze luxepositie geweest.
Dacht dat ik Shelton al had gespeeldquote:Op woensdag 9 september 2026 11:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alcaraz gooit zand in de motor
[..]
Je bent de enige die Shelton nog over heeft, ga je voor eeuwige roem?
Dan doe ik maar;quote:Op donderdag 10 september 2026 09:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt Tiafoe nog!
En die hebben @:Szura en @:wimderon ook nog op de plank liggen, gaan ze voor puntenmaximalisatie of voor een plekje in de OP?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Geschiedenis geschreven, mijn 1e GS uitgespeeld
Mooi hoorquote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Geschiedenis geschreven, mijn 1e GS uitgespeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |