Jaren zit je naar dingen te kijken, en te hopen.quote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Geschiedenis geschreven, mijn 1e GS uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stand en geüpdatete OP volgen later (volgende week), maar toch alvast even de welgemeende felicitatiesquote:Op maandag 14 september 2026 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Geschiedenis geschreven, mijn 1e GS uitgespeeld
quote:Op woensdag 16 september 2026 18:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De stand en geüpdatete OP volgen later (volgende week), maar toch alvast even de welgemeende felicitatiesGegokt en gewonnen, dat gebeurt niet vaak in XL's Tennisgame!
Ik wist dit en zit daarom in de juiste tijdzonequote:Op maandag 21 september 2026 15:21 schreef franklop het volgende:
Op naar het volgende toernooi. We gaan naar China, waar we woensdag starten in Hangzhou. 7 picks in totaal.
Let op; in China is het later dan in NL, dus dinsdagavond je eerste pick doorgeven is verstandig
@:Ambrosius
@:Anneloos
@:APK
@:BobW
@:Bruce117
@:Cavalier
@:danusz1986
@:de_boswachter
@:franklop
@:Gretzl
@:groenen
@:heywoodu
@:InTrePidIvity
@:kleinzusje
@:knijn1985
@:mickael79
@:mitt
@:norich
@:Sebastiaan92
@:Snakehead85
@:superniger
@:Szura
@:TheVulture
@:TimH
@:Timmeehh
@:voetbalmanager2
@:Wereldgozer
@:wimderon
Volgende week Tokyoquote:Op dinsdag 22 september 2026 08:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist dit en zit daarom in de juiste tijdzone
Daar zat ik vorige week, nu nog een week te gaan richting Osakaquote:Op dinsdag 22 september 2026 09:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Volgende week Tokyo![]()
Of ben je dan al weer weg?
Boeiend, 250 puntjes. Lekker weekje op het strand liggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |