Ik lees in het artikel bestelbusje. Meestal rijden die vaak idioten op de weg.quote:
Volgens de politie is de touringcar achter op de bestelbus geknald.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lees in het artikel bestelbusje. Meestal rijden die vaak idioten op de weg.
Of weer een idioot die zijn auto bestelbus midden op de weg geparkeerd had.quote:
https://www.nu.nl/binnenl(...)erdere-gewonden.htmlquote:Het ongeluk gebeurde rond 4.15 uur. De touringcar is achterop een bestelbus gereden, door de vangrail op de andere weghelft beland en daar in de berm op de zijkant terechtgekomen, meldt een woordvoerder van de veiligheidsregio. De bestelbus is doormidden gebroken.
Lees net dat er 8 mensen waaronder de bestuurder van het bestelbusje naar het ziekenhuis is gebracht.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:43 schreef GerryDV het volgende:
Die bus ziet er gelukkig redelijk ongehavend uit. Hoop dat het dus meevalt en bij enkele lichtgewonden blijft.
Mwoah...quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:43 schreef GerryDV het volgende:
Die bus ziet er gelukkig redelijk ongehavend uit. Hoop dat het dus meevalt en bij enkele lichtgewonden blijft.
Ja klopt, maar denk dat we het qua touringcar niet goed kunnen zien/inschattenquote:Op maandag 24 augustus 2026 09:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is het bestelbusje. Maargoed, 3 traumahelikopters zullen niet zomaar worden opgeroepen
En ik denk niet dat ze die weg niet langer dicht houden dan nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:31 schreef Pegos het volgende:
Waarom daarvoor de hele dag de A28 tussen Zwolle en Amersfoort afgesloten moet blijven is voor mij een vraag.
In principe kunnen alle omstandigheden van het ongeluk snel gefotografeerd worden en kunnen de resten van dit nare ongeluk snel opgeruimd worden.
Ik zou denken dat zoiets binnen enkele uren opgelost moet zijn.
Misschien beter aan Rijkswaterstaat vragen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:31 schreef Pegos het volgende:
Waarom daarvoor de hele dag de A28 tussen Zwolle en Amersfoort afgesloten moet blijven is voor mij een vraag.
In principe kunnen alle omstandigheden van het ongeluk snel gefotografeerd worden en kunnen de resten van dit nare ongeluk snel opgeruimd worden.
Het is allemaal een complot van die klimaatgekkies. Weer een weg dicht! Hoppa!quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:31 schreef Pegos het volgende:
Misschien moet er ook het een en ander gerepareerd worden? Weg of vangrail. Daarnaast is een bus bergen die op zijn kant ligt complex, dat kost gewoon een hoop tijd.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:31 schreef Pegos het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
1 rijstrook open in beide richtingen.
Dat gaat toch veel meer botsingen opleveren?quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
1 rijstrook open in beide richtingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |