Ik weet niet of je copy paste vast zit ofquote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dat bepaal jij of.. de mensen die het spel maken?
Jij zegt toch ook niks?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je copy paste vast zit of
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:59 schreef Elan het volgende:
Echt bizar al die kut leaks. En vooral de websites die een graantje mee willen pikken door die shit overal online te droppen.
Eigenlijk zou je dan medeplichtig moeten zijn en aangeklaagd kunnen worden.
Laatste waar ik op zit te wachten zijn spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik vind het dom dat ze niets eerder gedaan hebben en dat ze dan worden ingehaald door een leakerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook niks?
"Ja ik vind dat ze de trailer eerder hadden moeten brengen want de game is echt wel af genoeg"
Oke??? Nogmaals dat is denk ik aan het bedrijf die het product maakt, hoe en wanneer ze het willen marketen. Ongeacht welk bedrijf of product lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door spickel op 26-08-2026 17:32:46 ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:26 schreef spickel het volgende:
Nieuwste leak grote spoilers
[ afbeelding ]Is het een idee om een apart topic voor spoilers te openen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Je hoeft hier toch niet op te klikken ?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het een idee om een apart topic voor spoilers te openen?
Nee, maar een vergissing is zo gemaakt. Plus tot nu toe werd er behalve gameplay geen story gespoilerd. Dat lijkt nu wel te zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hoeft hier toch niet op te klikken ?
In de spoiler zie je alleen links, geen leesbare tekst of afbeeldingen. Ik kijk het zelf ook niet, story spoilers verpesten alles.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar een vergissing is zo gemaakt. Plus tot nu toe werd er behalve gameplay geen story gespoilerd. Dat lijkt nu wel te zijn.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind het dom dat ze niets eerder gedaan hebben en dat ze dan worden ingehaald door een leaker
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]Shit is overal in mijn feed man. Ook een hoop YouTubers die ik normaal wel kan waarderen. Vinden dat Rockstar gestraft moet worden of zo omdat ze alleen een digitale game uitgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Heb amper wat gekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]wat een domme mening
Dus als ze er niks was gelekt waren ze wel op tijd?
Of je had het gewoon eerder willen zien
Dan moet je twee keer verkeerd klikken zo te zien. Straks klik jij dat verkeerde topics aan met maar 1 klik.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar een vergissing is zo gemaakt. Plus tot nu toe werd er behalve gameplay geen story gespoilerd. Dat lijkt nu wel te zijn.
Jij snapt hem.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]wat een domme mening
Dus als ze er niks was gelekt waren ze wel op tijd?
Of je had het gewoon eerder willen zien
Pc en xbox is al jaren vrijwel digitaal toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Shit is overal in mijn feed man. Ook een hoop YouTubers die ik normaal wel kan waarderen. Vinden dat Rockstar gestraft moet worden of zo omdat ze alleen een digitale game uitgeven.
Youtubers die die mening hebben kunnen van mij sowieso een unfollow krijgenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Shit is overal in mijn feed man. Ook een hoop YouTubers die ik normaal wel kan waarderen. Vinden dat Rockstar gestraft moet worden of zo omdat ze alleen een digitale game uitgeven.
In PTA?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Graag ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:45 schreef spickel het volgende:
Je kan er toch nergens meer omheen, of internet vermijden de komende 3 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |