ik heb daar niet zoveel problemen mee, maar snap dat niet iedereen dat heeftquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja volgend jaar 5 jaar oekraine oorlog, jaar daarop 5 jaar gaza oorlog. En natuurlijk wat we er zelf allemaal aan ellende nog bij krigen. Nou fijn hoor.
En ik maar denken dat je van mijn leeftijd was.quote:
Ben je ouder dan ik?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je van mijn leeftijd was.
Nou, in 2001 zat ik in het tweede studiejaar.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je ouder dan ik?
Dacht dat jij ook meer mijn leeftijd was
Oh wauwquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, in 2001 zat ik in het tweede studiejaar.En nee, ik wist je leeftijd niet.
Maar... maar.. wel jong van geest!quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Dan ben je veel ouder dan ik dacht
Dat blijkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar... maar.. wel jong van geest!
Opa Lordquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar... maar.. wel jong van geest!
Is dat erg? Nee toch?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Ik blijkbaar oud van geest
Lul, wij zijn van dezelfde generatie.quote:
Nou, ik vind dat niet per se een compliment neequote:Op zondag 23 augustus 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat erg? Nee toch?
[..]
Lul, wij zijn van dezelfde generatie.
Inb4 magneetgrapjequote:Op zondag 23 augustus 2026 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
natuurlijke aversie tegen polen ofzo
Oh jaquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is dat erg? Nee toch?
[..]
Lul, wij zijn van dezelfde generatie.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
natuurlijke aversie tegen polen ofzo
Oude geesten schijnen over een hoop wijsheid te bezitten. Dat lijkt mij best fijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat niet per se een compliment nee
quote:
Ja, maar.. okequote:Op zondag 23 augustus 2026 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oude geesten schijnen over een hoop wijsheid te bezitten. Dat lijkt mij best fijn.
[..]
Nou vertel; wat vind je er erg aan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |