Ik zat net in groep 8quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zat gewoon nog op school (MBO) in 2001
Ik op de middelbare school. Vond het toen vooral bijzonder dat mijn moeder tv zat te kijken toen ik 's middags thuis kwam (dat deed ze nooit)quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zat toen nog op de middelbarequote:Op zondag 23 augustus 2026 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zat dit middag thuis en zag het enigsinds live gebeuren toenquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik op de middelbare school. Vond het toen vooral bijzonder dat mijn moeder tv zat te kijken toen ik 's middags thuis kwam (dat deed ze nooit)
volgens mij had ik wat gehoord op school, toen ik thuis was gelijk cnn aangezet (dit was echt om 10 of 5 voor 3, mn moeder had een nederlandse zender aan en had nog niks gehoord)quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik op de middelbare school. Vond het toen vooral bijzonder dat mijn moeder tv zat te kijken toen ik 's middags thuis kwam (dat deed ze nooit)
Ik kwam bij de oppas thuis, toen het tweede vliegtuig live op tv in de toren vloogquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo raar hoe je dat destijds binnenkreeg, met een live-uitzending op tv met wat wazige beelden. Tegenwoordig zou het helemaal los gaan op de socials en er bergen met video's online komenquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij had ik wat gehoord op school, toen ik thuis was gelijk cnn aangezet (dit was echt om 10 of 5 voor 3, mn moeder had een nederlandse zender aan en had nog niks gehoord)
Ik stond bij de drogist en dat personeel stond met elkaar te praten over een neergestort vliegtuig. Verder niet veel van meegekregen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo raar hoe je dat destijds binnenkreeg, met een live-uitzending op tv met wat wazige beelden. Tegenwoordig zou het helemaal los gaan op de socials en er bergen met video's online komen
Livestream vanuit de toren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo raar hoe je dat destijds binnenkreeg, met een live-uitzending op tv met wat wazige beelden. Tegenwoordig zou het helemaal los gaan op de socials en er bergen met video's online komen
en 90% is AI gegenereerdquote:Op zondag 23 augustus 2026 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van fouten uit het verleden kunnen we leren Flesquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu en ik was ook ergens.
Hou toch op met het er steeds weer over hebben. Eerder al "Weet u nog? 5 jaar corona" Sodemieter toch op man alsof er nog niet genoeg right here right now mis gaat
9/11 is gewoon iets wat je nooit meer vergeet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou toch op met het er steeds weer over hebben. Eerder al "Weet u nog? 5 jaar corona" Sodemieter toch op man alsof er nog niet genoeg right here right now mis gaat
Ik zat thuis op mn studentenkamer, ergens in een IRC kanaal toen ik het hoorde. Live 2e vliegtuig in de toren zien vliegen op CNN.quote:Op zondag 23 augustus 2026 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat we het niet meer mochten hebben over dingen uit het verleden. Noted.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had toen een beeld voor me tijdens Nederlandse les dat er een straaljager de school binnen vloog.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:08 schreef Ama het volgende:
[..]
9/11 is gewoon iets wat je nooit meer vergeet.
Dus alleen nog hebben over dingen die we gaan doen en niet wat we hebben gedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat we het niet meer mochten hebben over dingen uit het verleden. Noted.
Ja, blijkbaarquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus alleen nog hebben over dingen die we gaan doen en niet wat we hebben gedaan.
dat van nu, komt over een jaar of 5 ter sprakequote:Op zondag 23 augustus 2026 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh damnquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toen een beeld voor me tijdens Nederlandse les dat er een straaljager de school binnen vloog.
Ja volgend jaar 5 jaar oekraine oorlog, jaar daarop 5 jaar gaza oorlog. En natuurlijk wat we er zelf allemaal aan ellende nog bij krigen. Nou fijn hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat van nu, komt over een jaar of 5 ter sprake
What you forget, you are gonna repeatquote:Op zondag 23 augustus 2026 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja volgend jaar 5 jaar oekraine oorlog, jaar daarop 5 jaar gaza oorlog. En natuurlijk wat we er zelf allemaal aan ellende nog bij krigen. Nou fijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |