Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:39 schreef Barbusse het volgende:
Dat wordt op de bank slapen voor haar vanavond.
Ik ookquote:
Dat hoef ik niet meer...quote:moet nog bedenken of ik er nog even tussenuit ga
Een weekje Polen zou je goed doen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:41 schreef mschol het volgende:
ik ben toe aan vakantie..
moet nog bedenken of ik er nog even tussenuit ga
quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof ze dat toestaat. Als er iemand op de bank slaapt ben jij het
Ben je al lekker van links naar rechts aan het gaanquote:
De hele tribune gaat heen en weer johquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al lekker van links naar rechts aan het gaan
Gelukkig gaan ze bijna beginnen met rijden, dan gaan ze vast braaf stilzittenquote:Op zondag 23 augustus 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hele tribune gaat heen en weer joh
Paniek?quote:
Kan je wel je plaatjes luisteren terwijl je probeert te slapenquote:
Neequote:Op zondag 23 augustus 2026 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je wel je plaatjes luisteren terwijl je probeert te slapen
Misschien is het een ander soort 'doe het zelf' winkel waar ze naartoe wil?quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:04 schreef Barbusse het volgende:
Ze wilt nu naar de doe het zelf winkel. Ze weet het verschil niet tussen een hamer en een verfkwast![]()
Dios mios.
De handwerkwinkel?quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is het een ander soort 'doe het zelf' winkel waar ze naartoe wil?
Hou op hoorquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat is bij een race ==> Max crasht vlak na de start.
Toeval? Ik dacht het niet!
Bwehehe, die ja.quote:
Stijgende lijn!quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou op hoor
Heb hem tenminste voorbij zien komen.
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik kan die race ook eens kijken.
Kwam hier ook om dit te posten.quote:Op zondag 23 augustus 2026 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nattekat is bij een race ==> Max crasht vlak na de start.
Toeval? Ik dacht het niet!
Je kunt dan beter naar Egypte gaanquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam hier ook om dit te posten.
Ga bij de volgende zonsverduistering ook niet naar de plek waar Nattekat is.
De meeste muzikanten zien er ook uit als zombies.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die CMF series 29 wilde ik graag de muzikant hebben. Alles gescand wat ze hadden, maar helaas.
Wel 5x die zombie
Oh kut. Ik welquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam hier ook om dit te posten.
Ga bij de volgende zonsverduistering ook niet naar de plek waar Nattekat is.
Hebben we straks een klaagkat en mopperfles op locatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |