SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
Wat voor drugs gebruik jij?quote:Op zondag 23 augustus 2026 05:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ik had dus een keer een ex. Reden we over die weg bij Nieuwersluis waar maar 1 richting per keer door mag. Ik reed daar dus en toen zag ik een auto vanaf de andere kant aankomen die veel te hard reed. Ik dus wat extra gas geven om er nog snel doorheen te komen, maar de eerste (een volvo station) passeerde ik nog op het smalle stuk. Achter de Volvo reed nog een Suzuki Swift waarvan, nadat ik alweer op het brede stuk was aanbeland, ik de spiegel raakte met mijn spiegel. Zegt die ex van me nog dat het mijn schuld is ook. Hoe kan ik die Volvo dan zijn gepasseerd op het smallere stuk? Was daar zo intens boos over. Geen contact meer opnemen.
minder lijkt mij verstandiger, ook handjes af van de alcoholquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meer drugs gebruiken voordat ik op fok ga
Dit is dus de foto dat de schuur tegen de rechter schutting staat, zo aan de linkerkant een stukje van de schutting af op een enorm vreemde plaats op tegels waarbij op foto 2 totaal geen spoor te zien is dat er ooit iets heeft gestaan? Stond die schuur daar los bovenop zonder effect op de tegels te hebben? Je zou verwachten dat de tegels er rondomheen wat verkleurd zouden zijn en er wat stof of ander vuil zou zijn wat kan aantonen dat er een schuur heeft gestaan. Zat dat struikje tussen de schutting en de schuur?quote:
Waarom zit je daar in het donker met de deuren open?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:58 schreef PiemelPapje het volgende:
Nou dit is dus compleet geëscaleerd.
Ik zag hem WEER in mijn tuin staan en ben nu gewoon naar buiten gegaan. Was er helemaal klaar mee.
Vraag hem wat de fuck hij in mijn tuin doet en waarom hij überhaupt aan mijn schuur en spullen zit.
Hij werd meteen agressief. Niet eens ontkennen of uitleggen, alleen maar zeggen dat ik naar binnen moest gaan en me “hier niet mee moest bemoeien”.
IK MOET ME NIET BEMOEIEN MET MIJN EIGEN TUIN???
Op een gegeven moment kwam hij echt op me af lopen en toen heb ik m’n telefoon gepakt. Dit is de enige foto die ik heb kunnen maken, daarom is ie zo kut.
Daarna begon hij ineens te schreeuwen dat ik moest stoppen met foto’s maken en dat “het morgen toch weer anders is”.
Geen idee wat hij daar in godsnaam mee bedoelde.
Ben naar binnen gegaan en heb de deur op slot gedaan. Hij heeft daarna nog zeker een minuut voor het raam gestaan.
Mijn vriendin zegt nu dat ik hem gewoon met rust moet laten.
Begin me inmiddels serieus af te vragen wat hier aan de hand is.
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, zie je links van de schuur een smal pad.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:05 schreef Seeburg54 het volgende:
Na het zien van de foto met schuur vraag ik me vooral af waarom op een plek waar het ding je hele toegang naar de tuin blokkeert?![]()
Wees blij dat de buurman hem heeft weggehaald, dit kon echt niet. Dat zag hij ook in.![]()
![]()
Verder vermakelijk wel, dit topic. Weer eens wat anders.
Je maakt je druk om de fiets, maar al die andere spulletjes, zijn dus allemaal ook van jou?quote:
Zit je een creepypasta verhaal uit te typen, of hedde druks op?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:27 schreef PiemelPapje het volgende:
Oké ik snap dat dit allemaal ongeloofwaardig klinkt en blijkbaar denkt iedereen dat ik zit te trollen, maar ik weet ook niet zo goed wat ik nog moet zeggen.
Ben net nog even bij die schuur gaan kijken en mijn spullen staan er dus echt gewoon in. Mijn fiets, gereedschap, grasmaaier, alles.
Er staat alleen nu ook ineens een blauwe kinderfiets tussen die ik nog nooit heb gezien.
Dus ik vraag aan de buurman van wie die is en hij zegt: “Van Milan.” Ik heb echt geen idee wie Milan is. Ik ken geen Milan.
Vraag ik het net aan mijn vriendin, zegt ze doodleuk dat Milan het zoontje van de buren is.
Die mensen hebben helemaal geen kinderen voor zover ik weet. Woon hier al 5 jaar naast ze.
Maar goed, zij zegt dus dat ik Milan gewoon ken en dat hij hier vorige week zelfs nog binnen is geweest.
Ik begin het inmiddels zelf ook een beetje zat te worden want hoe meer ik probeer uit te zoeken hoe die schuur daar terecht is gekomen, hoe meer dingen ineens niet meer lijken te kloppen.
Heb ook oude foto’s op mijn telefoon teruggekeken. En dat maakt het alleen maar vreemder, want op bijna alle foto’s staat die schuur dus inderdaad bij de buren.
Ik weet 100% zeker dat dat niet zo was.
Heb uiteindelijk nog één oude foto uit 2022 gevonden waarop hij wel op een andere plek staat.
Alleen staat hij daar midden op straat.
Geen idee meer wat ik hiermee moet. Kan er alsjeblieft iemand serieus reageren?
Alleen FA's kunnen een kloonscan doen, maar dat doen ze niet om elk wissewasje.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:36 schreef Hiddendoe het volgende:
@:Maily, help eens even. Is deze TS een kloon van die andere clown die zo moeilijk zat te over die Turkse supermarkt?
The forgotten volgens AI, ik ken die film niet en heeft ook een lage score dus dan kijk ik films vaak niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:41 schreef ToT het volgende:
Hoe heette die film trouwens ook al weer dat iemands zoon verdween en niemand zich die zoon kon herinneren en uiteindelijk bleek het allemaal een experiment van aliens te zijn om te kijken hoe sterk de band tussen moeder en kind was? Foto's werden ook gewist (ook die op de schoorsteenmantel stonden) om de vrouw zo haar kind te proberen te laten vergeten, maar ze kon zich nog herinneren dat ze zwanger was geweest, waardoor ze haar kind toch bleef herinneren.
Schopje R&P trouwens, als het niet naar ONZ gaat?
Oew het kan trouwens natuurlijk een glitch in the Matrix zijn! --> F&S
Of een storing in the "brain in the vat"--> solipsisme --> F&L.
Ja, maar dat is toch niks. Wie zet nou zo een schuur neer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je links van de schuur een smal pad.
Geblokkeerd door een struikje.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je links van de schuur een smal pad.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
The forgotten volgens AI, ik ken die film niet en heeft ook een lage score dus dan kijk ik films vaak niet.
Dead man's shoes moest ik aan denken en die vond ik wel amusant.
Lijkt om de doorgang van de achterburen te blokkeren. Die kunnen nu bij TS zo de tuin in lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niks. Wie zet nou zo een schuur neer.
Oh ja ik zie het!quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt om de doorgang van de achterburen te blokkeren. Die kunnen nu bij TS zo de tuin in lopen.
Er zit een brandgang tussen de twee tuinen, dat kan bijna niet anders. Dus dan lijkt het erop dat dat extra stukje schutting de brandgang blokkeert? Die foto zonder schuurtje intrigeert me gewoon. Zoals ik het zie heeft TS de brandgang bij zijn eigen tuin getrokken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt om de doorgang van de achterburen te blokkeren. Die kunnen nu bij TS zo de tuin in lopen.
Hele goeie vraag. Het is gewoon prutswerk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niks. Wie zet nou zo een schuur neer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |