Alleen FA's kunnen een kloonscan doen, maar dat doen ze niet om elk wissewasje.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:36 schreef Hiddendoe het volgende:
@:Maily, help eens even. Is deze TS een kloon van die andere clown die zo moeilijk zat te over die Turkse supermarkt?
The forgotten volgens AI, ik ken die film niet en heeft ook een lage score dus dan kijk ik films vaak niet.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:41 schreef ToT het volgende:
Hoe heette die film trouwens ook al weer dat iemands zoon verdween en niemand zich die zoon kon herinneren en uiteindelijk bleek het allemaal een experiment van aliens te zijn om te kijken hoe sterk de band tussen moeder en kind was? Foto's werden ook gewist (ook die op de schoorsteenmantel stonden) om de vrouw zo haar kind te proberen te laten vergeten, maar ze kon zich nog herinneren dat ze zwanger was geweest, waardoor ze haar kind toch bleef herinneren.
Schopje R&P trouwens, als het niet naar ONZ gaat?
Oew het kan trouwens natuurlijk een glitch in the Matrix zijn! --> F&S
Of een storing in the "brain in the vat"--> solipsisme --> F&L.
Ja, maar dat is toch niks. Wie zet nou zo een schuur neer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je links van de schuur een smal pad.
Geblokkeerd door een struikje.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je links van de schuur een smal pad.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
The forgotten volgens AI, ik ken die film niet en heeft ook een lage score dus dan kijk ik films vaak niet.
Dead man's shoes moest ik aan denken en die vond ik wel amusant.
Lijkt om de doorgang van de achterburen te blokkeren. Die kunnen nu bij TS zo de tuin in lopen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niks. Wie zet nou zo een schuur neer.
Oh ja ik zie het!quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt om de doorgang van de achterburen te blokkeren. Die kunnen nu bij TS zo de tuin in lopen.
Er zit een brandgang tussen de twee tuinen, dat kan bijna niet anders. Dus dan lijkt het erop dat dat extra stukje schutting de brandgang blokkeert? Die foto zonder schuurtje intrigeert me gewoon. Zoals ik het zie heeft TS de brandgang bij zijn eigen tuin getrokken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt om de doorgang van de achterburen te blokkeren. Die kunnen nu bij TS zo de tuin in lopen.
Hele goeie vraag. Het is gewoon prutswerk.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:05 schreef Seeburg54 het volgende:
Na het zien van de foto met schuur vraag ik me vooral af waarom op een plek waar het ding je hele toegang naar de tuin blokkeert?![]()
Wees blij dat de buurman hem heeft weggehaald, dit kon echt niet. Dat zag hij ook in.![]()
![]()
Verder vermakelijk wel, dit topic. Weer eens wat anders.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:51 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
quote:
Plaatje doet het niet, maar het is dus idd AI?quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:37 schreef gianni61 het volgende:
AI heeft hier wel een paar steekjes aten van imho
[ afbeelding ]
Dat was je nog niet duidelijk?quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar het is dus idd AI?
Natuurlijk is het AI!quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar het is dus idd AI?
Ja het gazonnetje ziet er op het 2e plaatje wel raar uit. (Er is trouwens ineens een stuk gras bij gekomen op de plek van de tegels). Ik was aan het kijken hoe dat precies zat maar werd hier thuis afgeleid toen ik er naar zat te kijken, en daarna was ik vergeten er weer naar te kijken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat was je nog niet duidelijk?
Er liggen ook ineens 20 stoeptegels in het gras gelegd op de foto zonder schuur.
En het kozijn van de close-up bij het raam ziet er anders uit. Om maar wat te noemen.
Nee sowieso niet legit, maar ik zat me wel af te vragen op wat voor manier TS ons zat te belazeren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het AI!![]()
Je dacht toch niet dat dit legit was hoop ik?
En al helemaal niet gezien hij in zijn teksten vóór de AI-plaatjes beweerde dat het schuurtje op hetgras stondquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee sowieso niet legit, maar ik zat me wel af te vragen op wat voor manier TS ons zat te belazeren.
Dat schuurtje zo los bovenop die stenen en zeker op die plek sloeg natuurlijk nergens op,
quote:
Nou ik vind het maar een apart verhaal, en de foto's zijn sowieso bewerkt met AIquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |