Wij hebben lang een standaard rooster gehad voor bezoek bij mijn oma's met familieleden. Vaak gaat dit gewoon soepel.
We doen dit een beetje zodat er minimaal 4~ keer per week bezoek is bij oma en overgrootmoeder, en zodat niet iedereen op zaterdag/zondag langs komt. We wisselen om de paar weken af en dat ging tot kort best prima gewoon in de Whatsapp groepschats.
Maar we zitten nu ook op het moment van vakanties, en 2 familieleden hebben nu ook kinderen die wat ouder worden, naar school moeten en andere activiteiten moeten doen waardoor het een beetje chaotisch is qua planning en dat is in een whatsapp groep gewoon niet goed bij te houden als dagen steeds opschuiven. 2 weken terug bijvoorbeeld de situatie gehad dat er 4 opeenvolgende dagen niemand langs kwam bij 1 van mijn oma's. En dan wordt het nog rommeliger omdat de familie van mijn oma en overgrootoma niet altijd overlapt en niet iedereen gaat naar beiden oma's.
Maargoed, een neef had de app "Wie gaat er op bezoek" als suggestie opgegeven wat er in eerste instantie erg goed uit zag, maar die app ondersteund blijkbaar maar 1 bezoek ontvangende. Geen ramp natuurlijk en als er geen alternatief is kunnen we het gewoon uittesten met 2 accounts waarvoor we steeds moeten uitloggen/inloggen, maar ben ook benieuwd welk systeem jullie gebruiken voor bezoek bij jullie grootouders? Doen jullie het via een bepaalde app, of ook gewoon via Whatsapp? En zo ja, hoe houdt je zo'n whatsapp groep overzichtelijk qua planning?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭