abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:16:29 #1
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221630773
Wij hebben lang een standaard rooster gehad voor bezoek bij mijn oma's met familieleden. Vaak gaat dit gewoon soepel.

We doen dit een beetje zodat er minimaal 4~ keer per week bezoek is bij oma en overgrootmoeder, en zodat niet iedereen op zaterdag/zondag langs komt. We wisselen om de paar weken af en dat ging tot kort best prima gewoon in de Whatsapp groepschats.

Maar we zitten nu ook op het moment van vakanties, en 2 familieleden hebben nu ook kinderen die wat ouder worden, naar school moeten en andere activiteiten moeten doen waardoor het een beetje chaotisch is qua planning en dat is in een whatsapp groep gewoon niet goed bij te houden als dagen steeds opschuiven. 2 weken terug bijvoorbeeld de situatie gehad dat er 4 opeenvolgende dagen niemand langs kwam bij 1 van mijn oma's. En dan wordt het nog rommeliger omdat de familie van mijn oma en overgrootoma niet altijd overlapt en niet iedereen gaat naar beiden oma's.

Maargoed, een neef had de app "Wie gaat er op bezoek" als suggestie opgegeven wat er in eerste instantie erg goed uit zag, maar die app ondersteund blijkbaar maar 1 bezoek ontvangende. Geen ramp natuurlijk en als er geen alternatief is kunnen we het gewoon uittesten met 2 accounts waarvoor we steeds moeten uitloggen/inloggen, maar ben ook benieuwd welk systeem jullie gebruiken voor bezoek bij jullie grootouders? Doen jullie het via een bepaalde app, of ook gewoon via Whatsapp? En zo ja, hoe houdt je zo'n whatsapp groep overzichtelijk qua planning?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  Vis een optie? zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:44:05 #2
70532 loveli
N
pi_221630920
Voor elke oma een aparte bezoekplanner (er zijn vast meer apps die dat kunnen).

Of vaste planning aanhouden en degene die niet kan is verantwoordelijk voor het regelen van een andere neef/nicht/familielid.
crap in = crap out
pi_221631054
Ik ga gewoon naar m'n familie omdat ik ze graag mag, niet omdat een of andere app zegt dat ik langs moet. Dat is toch voor oma ook niet leuk, ik acht de kans met zo'n systeem heel groot dat ze nu een verveeld kleinkind op bezoek krijgt dat continu op z'n telefoon zit te kijken en aan het wachten is tot de tijd weer op is.
pi_221631068
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 18:44 schreef loveli het volgende:

Of vaste planning aanhouden en degene die niet kan is verantwoordelijk voor het regelen van een andere neef/nicht/familielid.
Zeker met schoolgaande kinderen en andere belangrijke zaken, is dat tweede misschien wel het handigste, inderdaad. Dan kan men het voor henzelf gunstigste moment kiezen, en als dat dan een keer niet lukt, zelf even voor vervanging zorgen. Moeten er wel genoeg mensen in de pool zitten die een betje flexibel kunnen zijn met hun tijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:05:30 #5
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221631121
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 18:44 schreef loveli het volgende:

Meerdere accounts/meerdere apps zijn zeker een optie als er geen beter alternatief is!

Vaste planning gaat hier wat onhandig. Ik ga momenteel op woensdagen en zaterdagen omdat mensen op vakantie zijn, maar normaal schuiven we. De ene week op woensdag, de andere week weer op donderdag bijvoorbeeld, omdat de meesten vaak op dezelfde dagen vrij zijn/tijd hebben.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:06:53 #6
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221631138
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 19:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon naar m'n familie omdat ik ze graag mag, niet omdat een of andere app zegt dat ik langs moet. Dat is toch voor oma ook niet leuk, ik acht de kans met zo'n systeem heel groot dat ze nu een verveeld kleinkind op bezoek krijgt dat continu op z'n telefoon zit te kijken en aan het wachten is tot de tijd weer op is.
Wat flauw. Dit is prima als het een klein gezin betreft.

Ik ga graag naar mijn oma's, maar zonder planning krijg je situaties waarbij ze op een zaterdag bijvoorbeeld 5 verschillende familieleden op bezoek krijgt omdat iedereen tijd heeft. Daar zit ook niemand op te wachten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:09:51 #7
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221631168
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 19:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zeker met schoolgaande kinderen en andere belangrijke zaken, is dat tweede misschien wel het handigste, inderdaad. Dan kan men het voor henzelf gunstigste moment kiezen, en als dat dan een keer niet lukt, zelf even voor vervanging zorgen. Moeten er wel genoeg mensen in de pool zitten die een betje flexibel kunnen zijn met hun tijd.
Dat tweede hebben we nu ook wel een beetje in de Whatsapp groep. Iedereen weet welke dagen ze langs kunnen, en dan verschuift dan iedere 2 weken, maar dat verschuiven is erg onoverzichtelijk op Whatsapp.

Ik denk dat 2 apps het handigst zijn met vaste dagen inderdaad. Dan ziet iedereen wie op welke dagen langs gaat.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221631866
Mijn schoonmoeder van 97 weet bij God niet meer wie ik ben en al helemaal niet wat ik kom doen.
Beetje kansloos dit.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:10:30 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221631877
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221631988
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:09 schreef halfway het volgende:
Mijn schoonmoeder van 97 weet bij God niet meer wie ik ben en al helemaal niet wat ik kom doen.
Beetje kansloos dit.
Dan doen jullie het niet. Ik vind het helemaal niet kansloos, maar juist erg goed om zo de visites te spreiden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')