En die staan beide toch nog op de bucketlist denk ik. Want dan heeft hij ook die twee bingo'squote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu heeft hier wel rood en een ritzege laten liggen, daar ben ik van overtuigd.
Het is een godswonder als hij hier niet valtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
Oh shit...Jay Vine...als dit maar goed gaat
Riccò rijdt al in Duitsland op het moment.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:30 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Goeie qua look. Al vind ik hem ook langzaam transformeren in Ricco. Dat zou toch ook geinig zijn. Soort Masked Singers.. aan het eind van zijn carrière bleek het al die tijd Ricco te zijn
Is ook wel een parcours voor hem als crosserquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bisiaux 2 seconden achter Chamberlain bij punt 1. Decathlon staat waanzinnig op punt.
Behalve toen hij op weg was naar een medaille op het WK.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Vine blijft in een tijdrit vaak wel op z'n fiets zitten, geloof ik
Vallen in een tijdrit is meer voor Magnus S
Oh ja, die hebben we wel gehadquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behalve toen hij op weg was naar een medaille op het WK.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |