Nieuwe Van Ryssels volledig opgeladenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat voor benzine hebben ze bij Decathlon gekregen?
Wat een leven heeft die Albert.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:19 schreef DeeBee het volgende:
Zware drinker Prins Albert
[..]
Nieuwe Van Ryssels volledig opgeladen
Romele dan wel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat hem weer niet worden voor Kung.
Niet de man de alles kan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:27 schreef DeeBee het volgende:
Erkend crosser WOUT pakt in elke bocht een seconde, dit is gespeeld zo
Inmiddels ook erkend valler ... nog even afwachten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:27 schreef DeeBee het volgende:
Als veldrijder heeft hij hier inderdaad een serieus voordeel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:27 schreef DeeBee het volgende:
Tadej Cunego (gezien die look) zal de hele boel wel weer verstieren jaquote:
Op een normaal parcours was hij misschien wel de grootste kanshebber, hier verwacht ik het nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
We hopen natuurlijk allemaal op Tarling
Ik denk ook dat de tweede tijdrit hem beter ligt, maar het zou mooi zijn als hij deze al pakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op een normaal parcours was hij misschien wel de grootste kanshebber, hier verwacht ik het niet
Goeie qua look. Al vind ik hem ook langzaam transformeren in Ricco. Dat zou toch ook geinig zijn. Soort Masked Singers.. aan het eind van zijn carrière bleek het al die tijd Ricco te zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tadej Cunego (gezien die look) zal de hele boel wel weer verstieren ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |