Nee, al heeft hij wel redelijke tijdritten laten zien. En met z'n achtergrond als veldrijder ook wel in het voordeel op dit parcoursquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Bisiaux is geen erkend tijdrijder toch?
Wout confirmed?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, al heeft hij wel redelijke tijdritten laten zien. En met z'n achtergrond als veldrijder ook wel in het voordeel op dit parcours
Acht de kans op winst voor Wout wel wat groter inmiddels ja, maar onze favoriete Sloveen kan dit vast ook..quote:
De verwachtingen zijn hier flink gedaald.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tarling over 2 minuten.
Hup Josh!
Tweede man achter count Binface?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Doe je helm af joh, dit kan echt niet.
die man raaskaltquote:
Ik zit al weer klaar voor een potentiele ach, Wout.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Toch bijzonder dat er tot nu toe niemand valt.
Dat lijkt me ook sterk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk niet dat dit genoeg gaat zijn
Enigmaquote:
ik nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vrees voor FFB voor plek 1.
En elke andere renner ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als die tering Pogacar er als enige ondergaat gaat de laptop het raam uit.
Zondequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout, Mads, Romeo, Turner, Hayter, Rogla?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel graag filmen en hier posten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die gaat wel gruwelijk scherp door de bochtenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ethan Hayter zit ook niemand op te wachten.
Vindt je moeder vast niet leuk als er straks een laptop in haar tuin ligtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wel graag filmen en hier posten.
Toch bijzonder dat ie dit nog wel kan en de rest niet meer.quote:
Denk het ook niet. Die gaat hier echt geen risico's nemen voor een handvol secondes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef TAmaru het volgende:
Pogacar gaat hier echt niet winnen vandaag
Het is ook een supertalent, alleen durft hij niet in een peloton te rijden. En ja, ook dat is een talent dat je moet hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:13 schreef H.Vviv het volgende:
Jan vind Hayter een supertalent. Kijk eens naar zijn uitslagen zou ik zeggen.
Als je bang bent in het peloton, dat is het lastig fietsen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat ie dit nog wel kan en de rest niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |