Welke debiel wil een koelkast die hem het boodschappenlijstje influistert?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:39 schreef ToT het volgende:
En welke debiel wil er nou een koelkast waarop je op een scherm kunt zien wat er in zit?
Je printer kan al nieuwe cartridges bestellen als het vindt dat z'n inktniveau wat aan de lage kant is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke debiel wil een koelkast die hem het boodschappenlijstje influistert?
In hoeverre is de moderne mens bereid zijn autonomie op te geven aan de techniek?
Ja, het denken wordt al jarenlang bepaald door overkoepelende organisaties, maar laten we ons nu ook de wet voorschrijven wanneer we melk of hagelslag moeten kopen?
Koelkast bestelt het meteen bij appiequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:39 schreef ToT het volgende:
En welke debiel wil er nou een koelkast waarop je op een scherm kunt zien wat er in zit?
Zeker onmisbaar voor als je boodschappen aan het doen bent en niet meer weet wat je op voorraad hebt?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:44 schreef nostra het volgende:
Je energiekosten zullen wat gespiket hebben die dag, voor de rest is er niet veel aan de hand lijkt me. Bij twijfel zou ik toch gaan voor dat kind.
Ik heb geen printer. Ik ben zo'n debiel die al zijn bankafschriften in schoonschrift overschrijft in een ouderwets kasboek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je printer kan al nieuwe cartridges bestellen als het vindt dat z'n inktniveau wat aan de lage kant is.
Moet je zeker wel een appie voor downloaden!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Koelkast bestelt het meteen bij appie
Ik hoop je vriezer ook!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Onze koelkast gaat zeer irritant piepen als die langer dan één minuut openstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |